Hop til indhold
Luderleg

Berlin - 13 - 14 Februar

Recommended Posts

Hej drenge..

 

Vi vil gerne have noget af vores tur til Berlin finansret og tilbyder derfor kørelejlighed mod tilskud til benzin penge.

 

Vi er et frækt par, som skal have en fræk tur til Berlin og Q vil gerne inkluder et blowjob i benzin pengene. :cool:

 

Vi har plads til 2 mere i bilen. (3 kan måske også gå an)

 

 

Har kigget lidt på FKK/Klubber/sexbio er der nogen som kender nogle gode steder og må man komme der som par?

 

Vi kan kontaktes på [email protected]  (Send gerne et billede med, kan sende et af Q tilbage)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Den eneste rigtige FKK-klub i Berlin er Artemis, og der er par/ piger ikke velkomne, så vidt jeg ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ellers noget af et attraktivt tilbud - det der BJ - er det undervejs i bilen- f.eks. på vej over grænsen?  :wink:

 

Kan nok desværre ikke deltage, men synes dette ser int. ud: http://www.anni-porsche.de/party-termine.html

 

Håber dog selv senere på foråret/sommeren at kunne komme afsted på en lille uges ferie til Berlin, da jeg bare må besøge stedet (send evt. PB, hvis der skulle være int. for lidt samkørsel mv.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet

kan ikke finde bedømmelsen af anni-porsche - vil du indsætte den?

tak for hjælen 

Jakob

 

 

Men som du kan læse, er det en dum ide at ankomme sent en fredag aften, hvis man vil have et ordentligt indtryk af klubben og fornøjelse af pigerne - ellers synes jeg at konceptet virker meget mere indbydende og hyggeligt end Erlebniswohnung, som virker til at være lidt for upersonligt og maskinsexagtigt til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...