Hop til indhold

Crazy og kontrollerende

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jeg er lidt udfordret på at sætte ord på hvad det er jeg efterlyser, men vil alligevel give det et skud. 

På en stripklub i udlandet, løb jeg ind i en pige med fuld fart på, som ud over at have fart på også var ret dominerende. Ud over at hun var god til at holde tæt kropskontakt, så havde hun også et blik så man ikke var i tvivl om hvem der bestemte, og som jeg husker det nåede hun også at tage halsgreb, og dele en symbolsk lussing ud. 

Er der nogen der ud fra denne beskrivelse, kan genkende, og anbefale, en pige herhjemme? Det er ikke sådan traditionel dominans jeg søger, det er mere sex med pigen som den styrende, men med tendenser til dominans. 

Skrevet

Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ 

Skrevet
rmd10cl skrev, for 16 minutter siden:

Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ 

Hvis det hele er aftalt på forhånd, er det vel ikke rigtig dominans....??? 

Skrevet
rmd10cl skrev, 1 time siden:

Det tror jeg også er et super godt bud lige til den efterspørgsel :D

@Rabbit Læs alt hvad du kan finde om Felina og se om ikke hun er præcis hvad du søger.

Skrevet
  • Author

Tak for anbefalingen, Felina har indtil nu helt undgået at ramme min radar. Jo mere jeg læser, jo mere bliver jeg i tvivl. :)

Men hey, hvis man søger noget skørt og uforudsigeligt, må man også være klar til at tage en chance…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.