Rabbit 25 Skrevet 18. Januar, 2024 Hej! Jeg er lidt udfordret på at sætte ord på hvad det er jeg efterlyser, men vil alligevel give det et skud. På en stripklub i udlandet, løb jeg ind i en pige med fuld fart på, som ud over at have fart på også var ret dominerende. Ud over at hun var god til at holde tæt kropskontakt, så havde hun også et blik så man ikke var i tvivl om hvem der bestemte, og som jeg husker det nåede hun også at tage halsgreb, og dele en symbolsk lussing ud. Er der nogen der ud fra denne beskrivelse, kan genkende, og anbefale, en pige herhjemme? Det er ikke sådan traditionel dominans jeg søger, det er mere sex med pigen som den styrende, men med tendenser til dominans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rmd10cl 10 Skrevet 18. Januar, 2024 Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 18. Januar, 2024 rmd10cl skrev, for 10 minutter siden: ellers kan hun blive rigtig kreativ Spot on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Januar, 2024 rmd10cl skrev, for 16 minutter siden: Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ Hvis det hele er aftalt på forhånd, er det vel ikke rigtig dominans....??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1467 Skrevet 18. Januar, 2024 rmd10cl skrev, 1 time siden: Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ Det tror jeg også er et super godt bud lige til den efterspørgsel @Rabbit Læs alt hvad du kan finde om Felina og se om ikke hun er præcis hvad du søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rabbit 25 Skrevet 19. Januar, 2024 Tak for anbefalingen, Felina har indtil nu helt undgået at ramme min radar. Jo mere jeg læser, jo mere bliver jeg i tvivl. Men hey, hvis man søger noget skørt og uforudsigeligt, må man også være klar til at tage en chance… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg