Hop til indhold
Rabbit

Crazy og kontrollerende

Recommended Posts

Hej!

Jeg er lidt udfordret på at sætte ord på hvad det er jeg efterlyser, men vil alligevel give det et skud. 

På en stripklub i udlandet, løb jeg ind i en pige med fuld fart på, som ud over at have fart på også var ret dominerende. Ud over at hun var god til at holde tæt kropskontakt, så havde hun også et blik så man ikke var i tvivl om hvem der bestemte, og som jeg husker det nåede hun også at tage halsgreb, og dele en symbolsk lussing ud. 

Er der nogen der ud fra denne beskrivelse, kan genkende, og anbefale, en pige herhjemme? Det er ikke sådan traditionel dominans jeg søger, det er mere sex med pigen som den styrende, men med tendenser til dominans. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
rmd10cl skrev, for 16 minutter siden:

Der er altid Felina som gør det rigtig godt indenfor dominans. Du skal nok bare lige huske at sige din præcise ønsker før i begynder ellers kan hun blive rigtig kreativ 

Hvis det hele er aftalt på forhånd, er det vel ikke rigtig dominans....??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rmd10cl skrev, 1 time siden:

Det tror jeg også er et super godt bud lige til den efterspørgsel :D

@Rabbit Læs alt hvad du kan finde om Felina og se om ikke hun er præcis hvad du søger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anbefalingen, Felina har indtil nu helt undgået at ramme min radar. Jo mere jeg læser, jo mere bliver jeg i tvivl. :)

Men hey, hvis man søger noget skørt og uforudsigeligt, må man også være klar til at tage en chance…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...