Handyman 12 Skrevet 18. Januar, 2024 (edited) Hejsa, Skal flyve fra Billund i morgen, ville høre om der var nogle gode anbefalinger jeg kunne besøge inden afgang dbh Handy Redigeret 18. Januar, 2024 af Handyman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2554 Skrevet 18. Januar, 2024 (edited) Prøv nabokonen, hvis du er hurtig nok til at komme væk før manden kommer hjem, så undgår du øretæver Redigeret 18. Januar, 2024 af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ANALyst Skrevet 18. Januar, 2024 lille_peter skrev, for 1 time siden: Prøv nabokonen, hvis du er hurtig nok til at komme væk før manden kommer hjem, så undgår du øretæver Hvorfor er det egentlig for tiden sådan, at når der bliver stillet et seriøst spørgsmål, at der oftere og oftere kommer ubrugelige "sjove" svar? Manden efterlyser anbefalinger, og så får man "nabokonen" som svar. Så lade dog være med at svare her under efterlysninger og går til den frie snak. Undskyld. Men det irriterer mig. Har desværre heller ikke nogen jeg kan anbefale men håber du finder noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5571 Skrevet 18. Januar, 2024 Tror kun der er halv kedelige thai steder omkring billund. Hvad side kommer du fra? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob1976 7 Skrevet 18. Januar, 2024 Der er gode thai muligheder i Grindsted, men dem på Bredsted Landeveje kan jeg ikke anbefale hvis du vil mere end almindeligt massage. Findes også Thai i Ødsted hvis du kommer fra Kolding siden eller i Give hvis du kommer fra Herning/Viborg siden. Hvis du kommer fra Østjylland eller har mod på en lille omvej, ville jeg nok køre over Vejle eller Kolding, da mulighederne er bedre og udvalget større i disse byer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. Januar, 2024 Jeg kommer fra Horsens, har også vurderet om jeg ikke skulle tage den via Vejle. Men ville bare høre om der var guld i nærheden som man ikke lige kendte til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. Januar, 2024 DETH skrev, for 7 timer siden: Tror kun der er halv kedelige thai steder omkring billund. Hvad side kommer du fra? Kommer fra Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. Januar, 2024 lille_peter skrev, for 10 timer siden: Prøv nabokonen, hvis du er hurtig nok til at komme væk før manden kommer hjem, så undgår du øretæver Hvad tid har du fri i morgen? for så kunne jeg lige planlægge et besøg inden du kom hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg