Hop til indhold
Handyman

Søger anbefalinger i og omkring Billund

Recommended Posts

Hejsa, 

Skal flyve fra Billund i morgen, ville høre om der var nogle gode anbefalinger jeg kunne besøge inden afgang ;)

dbh Handy

Redigeret af Handyman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv nabokonen, hvis du er hurtig nok til at komme væk før manden kommer hjem, så undgår du øretæver :lol:

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ANALyst
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Prøv nabokonen, hvis du er hurtig nok til at komme væk før manden kommer hjem, så undgår du øretæver :lol:

Hvorfor er det egentlig for tiden sådan, at når der bliver stillet et seriøst spørgsmål, at der oftere og oftere kommer ubrugelige "sjove" svar?

Manden efterlyser anbefalinger, og så får man "nabokonen" som svar. Så lade dog være med at svare her under efterlysninger og går til den frie snak.

Undskyld. Men det irriterer mig. Har desværre heller ikke nogen jeg kan anbefale men håber du finder noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er gode thai muligheder i Grindsted, men dem på Bredsted Landeveje kan jeg ikke anbefale hvis du vil mere end almindeligt massage. Findes også Thai i Ødsted hvis du kommer fra Kolding siden eller i Give hvis du kommer fra Herning/Viborg siden.
Hvis du kommer fra Østjylland eller har mod på en lille omvej, ville jeg nok køre over Vejle eller Kolding, da mulighederne er bedre og udvalget større i disse byer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer fra Horsens, har også vurderet om jeg ikke skulle tage den via Vejle. Men ville bare høre om der var guld i nærheden som man ikke lige kendte til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 10 timer siden:

Hvad tid har du fri i morgen? 
for så kunne jeg lige planlægge et besøg inden du kom hjem :D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...