KlunkeKaj 9 Skrevet 18. Januar, 2024 Hej derude Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig. Nogen som kan anbefale piger her i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest come2him Skrevet 18. Januar, 2024 Forhåbentlig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet 18. Januar, 2024 KlunkeKaj skrev, for 3 timer siden: Hej derude Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig. Nogen som kan anbefale piger her i Jylland? Nu ved jeg ikke hvad du mener med fornylig... I min optik skal en fisse ikke lugte af sæbe, men jeg ser nu gerne at man kan tale om duft... Og ikke lugt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 18. Januar, 2024 Skal man ha’ fisse - så må det sgu lugte og smage lidt af fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet 18. Januar, 2024 Stodder1 skrev, for 9 minutter siden: Skal man ha’ fisse - så må det sgu lugte og smage lidt af fisse Der er så åbenbart delte meninger om hvad det betyder - har i øvrigt altid undret mig over hvor forskellig duft og smag er fra pige til pige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9826 Skrevet 18. Januar, 2024 Jeg er vild med den naturlige smag og duft fra fissen, og er enig i at alle kvinder smager forskelligt. Den "fiskeagtige" lugt der kan forekomme skyldes mest hvis pigen har vasket sig for meget med en for skrap sæbe og dermed givet candida gær betingelser for at vokse. Jeg tænker ikke at det er den lugt du er tiltrukket af. Og nej, jeg ved ikke lige hvem du skal besøge i forhold til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 18. Januar, 2024 Stodder1 skrev, for 7 timer siden: Skal man ha’ fisse - så må det sgu lugte og smage lidt af fisse Husk forskellen mellem, at drikke hof og slikke fisse er, at Hofen bliver ved med, at smage af piss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 19. Januar, 2024 (edited) Allerede for mange år siden læste jeg i en bog om seksualvejledning, at den naturlige duft af en våd kusse er et afrodisiakum for mænd. Naturlig duft forudsætter at der ikke er brugt for meget sæbe for tit. Jeg kan personlig kun bekræfte hvor uendeligt ophidsende det er at indsnuse duften fra kussen af en dejlig kvinde man har brugt tid på at slikke og nusse over det hele, kort sagt: varmet godt og grundigt op. Specielt når hun ligger på ryggen med benene spredt, kussen vidt åben og bare venter på at jeg trænger ind. Redigeret 19. Januar, 2024 af Dristige Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 19. Januar, 2024 (edited) KlunkeKaj skrev, den 18.1.2024 at 11:52: Hej derude Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig. Nogen som kan anbefale piger her i Jylland? Melissa også kendt som den Tyrkiske Prinsesse i Skødstrup har det du søger og lidt til Redigeret 19. Januar, 2024 af Helboen Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 101 Skrevet 19. Januar, 2024 Hvad er det helt præcis for en duft I mener? Den der ferske duft af frisk kussesaft? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 1. Februar, 2024 KlunkeKaj skrev, den 18.1.2024 at 11:52: Hej derude Jeg er virkelig tiltrukket duften af fisse når den ikke har været vasket lige fornyelig. Nogen som kan anbefale piger her i Jylland? Fandt du det du søgte? Ellers kan jeg anbefale Minnimullle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlunkeKaj 9 Skrevet 1. Februar, 2024 Helboen skrev, Lige nu: Fandt du det du søgte? Ellers kan jeg anbefale Minnimullle Nej ved du hvordan jeg kontakter hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg