Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi en onsdag aften ved 23-tiden for en uges tid siden - første gang efter corona.

Alt var ved det gamle: Gratis adgang denne onsdag aften, stort ret lyst lokale, dæmpet musik, så ganske behageligt, og ikke nær så mange mænd som kvinder. Jeg vil skyde på 25-30 kvinder, adskillige lækre og i modsætning til FKKs i Tyskland, er der ikke mange østeuropæere, men derimod mange latinaer fra Sydamerika. 

Efter en hurtig rundering spottede jeg en gudesmuk, slank columbianerinde med flotte sili-boobs og hvepsetalje. Superskarpt skåret, superfræk og meget fremme i skoene så snart jeg kontaktede hende. Vi røg hurtigt på et privat rum (der røg de første 50€) og ret hurtigt fik hun mig overtalt til at gå nedenunder og sexe med hende og hendes veninde som ikke var helt så skarpt skåret men med kæmpe boobs. Det blev til en vild gang sex på 1/2 time med de to (yderligere 300€ og så insisterede de på at vi skulle have en flaske champagne, yderligere 250€). Blev også tilbudt coke, men der sad jeg lige over... 

Ja, ja - jeg måtte bøde rigeligt med €, men de var sat'me frække, og det er det bedste og vildeste sex jeg har fået længe.

Så selv om det kan være svært, er det gode råd når man træder ind i sådan et paradis: Coolness! Hvis jeg havde været mere cool og havde haft bedre tid, kunne jeg sikkert have sparet en del € – og alligevel været sammen med lækre kvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...