Hop til indhold
Hulbror

Tina Thai en oplevelse ud over det sædvanlige

Recommended Posts

Jeg har for tiden brug for massage og i dag passede det rigtig godt sammen med Tina som jeg ellers adskillige gange over de sidste 3 år jævnligt har forsøgt at få fat i, men vores kalender passede aldrig sammen når jeg endelig har haft muligheden for at ramme hendes åbningstider så har hun været booket, men nu kom dagen hvor det lykkedes!

 

Før i tiden så jeg hende ofte, dengang passede hendes åbningstider mig også meget bedre, men trods 3 år var gået huskede hun mig tydeligt og vores gode kemi var intakt, det betyder rigtig meget for mig og på magisk vis er hun bare blevet endnu kønnere over de sidste par år, alt i mødet med Tina er bedre end man kan forvente, jeg fik massagen jeg i dag kom efter, det var super godt, hun kommer til at trykke mere på mig det næste stykke tid og det ved jeg kan lade sig gøre fordi hun fortalte mig at hun startende fra denne weekend ville arbejde lørdag og søndag fra 12:00-18:00, hvis altså jeg hørte helt rigtigt :D Så har du også haft svært ved at få det til at gå op kalendermæssigt, så er der måske håb forude. Jeg kan ikke anbefale Tina nok, hun er fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/308761

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med TS. Tina giver både god massage og et fantastisk blæs. 

Hvis bare deres badefaciliteter var lidt bedre, så ville jeg komme der ofte. 

Tina har som regel et fantastisk smittende godt humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...