Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for nogle dage siden Milky:

https://annoncelight.dk/showad/372212

Bestilte nemt 45 min. FP pr sms, hvor jeg fik oplyst priser og services inkluderet.

Stedet er nemt at finde og der er gode (2 timer) parkeringsforhold. Det ligger ok diskret, og Milky var hurtig til at lukke mig ind.

Jeg blev lukket ind og ført i den mindre to værelses lejlighed, hvor jeg tror, der også er en der benytter det andet værelse. Lejligheden er pæn og ren og værelset var både hyggeligt og varmt i denne kolde tid. Vi fik afregnet og mens Milky forsvandt med pengene, begyndte jeg at tage tøjet af og un var hurtigt tilbage og gjorde ligeså. Hun er en smuk ung kvinde. Pænt ansigt, slank og lille krop og pæne (lavede) bløde bryster. Hun er lattermild og snakker generelt meget på et thai-engelsk, der kan forstås men heller ikke mere. Jeg vil tro jeg fangede hvad hun mente ca 75% af tiden! Uanset hvad hun snakkede om, gav det mine nerver lidt ro på og stemningen blev mere afslappet.

Jeg lagde mig på den store dobbeltseng klar til massage. Milky kom godt rundt og gav en ganske fin massage. Tilpas hård de rigtige steder efter min smag. Undervejs var der lidt "tilfældig" pirren ved massage op langs benene, så det lovede jo meget godt.

Hun afsluttede massagen på ryggen men mere pirring og B2B, og efter hvad jeg vil tro er ca. 20-25 min vendte jeg. Hendes berøringer havde en god effekt og hun blev mere kærlig med kys og kropskontakt, der endte med slik af boller og over i BJ. Det gjorde hun virkelig - som i virkelig - godt. Næsten til roden og virkelig dejligt over lang tid. Efter et godt BJ spurgte hun om hun skal fortsætte og gøre færdigt der eller om jeg ville knalde hende. Det ville jeg godt, men spurgte om hun var frisk på 69 inden - det havde stået som en del af services i SMS, så det regnede jeg jo med. Det ville hun lidt modvilligt godt, så jeg fik lige smagt lidt på varerne, mens hun guffede videre i den anden ende. Da jeg godt kunne fornemme, at hun var lidt tilbageholden, afsluttede jeg det hurtigt og spurgte om jeg kunne knalde hende i stedet. Det kunne jeg og jeg fik hætte på og hun satte sig op og red mig dejligt. Lagde sig også ned og kyssede så jeg kunne nå alle hendes fortrin.

Det hele havde haft en god effekt, så efter at have vendt hende i doggy, måtte jeg kapitulere for den dejlige kvinde. Hun gjorde pænt rent og fulgte mig i bad til en dejlig afvaskning, hvor pikken fik endnu mere opmærksomhed. Hun havde brugt en del olie, så det var faktisk rart at få lidt kyndig hjælp til indsæbning og afvask.

Tøj på og en vand i hånden var jeg på gaden godt og vel 45 min efter ankomst uden at jeg havde kigget detaljeret på klokken.

Helt klart godkendt og hun kan anbefales. Der er ikke mange minusser i bogen. Måske at hun dels ikke var så interesseret i 69, selvom det stod i hendes SMS (som hun måske ikke selv havde skrevet?), og så virkede hun til at være ret øm, når jeg knaldede hende og jeg havde fornemmelsen af, at hun havde foretrukket at afslutte med BJ, som hun havde foreslået. Ikke at hun ville have det overstået, men jeg var lidt usikker på, om hun var helt ok - og det er ikke super fedt. Nåh ja, og så kunne hun måske godt ofre et abonnement på Spotify, så der ikke kommer reklamer!! Men alt i alt er vi nok lidt i småtingsafdelingen af kritikpunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...