Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også været forbi.

Da jeg kom var hun i gang med at skrive på telefonen og havde ikke rigtig tid til at tage ordentligt imod mig.

Hun er pæn nok, hvis du vil have faste bryster, så er det ikke hende du skal gå til, men de er fint store.

Under akten var der lidt øjenkontakt, men hun var ret fraværende og så den anden vej, jeg nød det ikke så jeg stoppede før tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været et smut forbi denne unge pige. Billederne passede fint til virkeligheden. Der var tale om en meget ung og slank pige. På trods af hendes unge alder, kunne hun bestemt ikke prale af faste bryster - der var nærmest tale om små hængebryster :(. Nå, men hun kunne ikke et eneste ord på engelsk så al kommunikation var op ad bakke. Bad hende om at sutte pikken stiv, hvilket hun gik i gang med. Men hold nu op - det var noget af det mest uengagerede jeg længe har oplevet. Fik bakset hende om på alle 4 og begyndte at pumpe hende bag fra. Jeg kunne ligeså godt have stukket pikken ind i et hul i væggen. Hun kiggede hele tiden over på sin telefon, som lå ved siden af sengen på et bord. På et tidspunkt trak jeg mig ud for at afslutte på hendes bryster. Det kunne jeg så godt glemme alt om - hun viste med nogle fagter, at jeg kunne spille pikken af ud over gulvet (damn) - hvilket jeg så gjorde. Efterfølgende havde hun mest travlt med at kigge ned i telefonen. Nu har vi alle forskellige præferencer, men jeg kan ikke helt sætte mig ind i de anmeldelser, som mener at hende her er helt fantastisk - jeg er rystet over, hvor ringe en service pigen ydede.  
Min konklusion er - brug jeres penge et andet sted. 

God jagt 

Den Sorte Rørlægger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist læsning. Tydeligvis en handlet pige. Gider ikke hvad hun laver. Lad hende være i fred så forsvinder hun fra byen. Kunne aldrig få mig til at besøge hende. Men nogle tænker kun med en kropsdel…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske man skal overveje om man får en dårlig oplevelse, fordi man "får bakset hende om på alle fire så man kan pumpe hende bagfra" og også beder om cob - noget som der ikke står noget om hvorvidt det er med eller ikke  er med i prisen. Det skader heller ikke at kigge lidt indad og undersøge hvorfor man måske fik er dårligt besøg.

Jeg kan ikke sige hvordan hun har været i alle besøgene. Men man kommer nok noget længere med at være høflig og kærlig over for pigen. Specielt når de er unge og nye. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, 1 time siden:

Måske man skal overveje om man får en dårlig oplevelse, fordi man "får bakset hende om på alle fire så man kan pumpe hende bagfra" og også beder om cob - noget som der ikke står noget om hvorvidt det er med eller ikke  er med i prisen. Det skader heller ikke at kigge lidt indad og undersøge hvorfor man måske fik er dårligt besøg.

Jeg kan ikke sige hvordan hun har været i alle besøgene. Men man kommer nok noget længere med at være høflig og kærlig over for pigen. Specielt når de er unge og nye. 

Det er dejligt at du har haft et godt besøg, men hvordan kan du vide at os med dårlige oplevelser ikke også har været kærlige og høflige, og mener du at det er en god måde at modtage en kunde imens man skriver på telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 11 timer siden:

Unge piger kan vel være til samme type sex som ældre kan? Det har vel intet at gøre med, at en ung pige vil have kærlig sex og ikke kan lide doggy. Det er et spørgsmål om, at (ud fra folks beskrivelse), gør hun vidst ikke det her pga. lyst, og desværre er der en god sandsynlighed for, at en pige fra sådan et land er tvunget lidt ud i ting hun ikke ønsker.

Jeg har ikke besøgt hende, da jeg er i tvivl om hendes situation og ikke vil tage chancen, men synes det er en smule klamt at reducere hvad der muligvis er en kvinde der slet ikke VIL sælge sin krop til "hvis kunderne bare er lidt kærlige, så er alt nok bedre". Hvis man ikke vil denne branche, så er det lige meget hvor høflig og kærlig du er som kunde, det er da ikke en god oplevelse for pigen.

Nej, ingen af os kender 100% situationen, men nu er der tydeligvis en del som har haft indtrykket, at noget er galt. Når man siger det nok bare er fordi de ikke er "kærlige" kunder, så lyder det lidt som om man bare prøver at retfærdiggøre at besøge hende, på trods af varslingerne. Som en anden skrev her i tråden "Liderligheden overvinder ALT".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er alligevel at tage dobbeltmoral til nye højder at forsvare en i tråden, som skriver at han pumper hende bagfra og vil komme udover hende (noget som ikke er skrevet er med i prisen) med sætningen "liderligheden overvinder alt". Genialt forsvar. Kan ikke forestille mig at du er andet end advokat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke hendes situation. Jeg ved ikke hvordan andres besøg har været. 

Men jeg kan godt have min tvivl om de andre og jeg har samme ide om hvad høflighed eksempelvis betyder, når man skriver sådan nogle ting og også forsøger at bede pigen om ydelser, som ikke er med i prisen med mindre man har betalt for andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kender ikke hendes situation. Jeg ved ikke hvordan andres besøg har været. 

Men jeg kan godt have min tvivl om de andre og jeg har samme ide om hvad høflighed eksempelvis betyder, når man skriver sådan nogle ting og også forsøger at bede pigen om ydelser, som ikke er med i prisen med mindre man har betalt for andet. 

Hvis du ikke ved det, så lad dig være med at kommentere på det. Jeg tror egentlig ikke jeg var kommet forbi hvis det ikke var for din beskrivelse af at det var en god oplevelse, men nu ved jeg hvor du sætter barren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 1 time siden:

Det er alligevel at tage dobbeltmoral til nye højder at forsvare en i tråden, som skriver at han pumper hende bagfra og vil komme udover hende (noget som ikke er skrevet er med i prisen) med sætningen "liderligheden overvinder alt". Genialt forsvar. Kan ikke forestille mig at du er andet end advokat. 

Det er jo heller ikke den del jeg forsvarer, men kan godt se du kun vil hænge dig i hvad der passer ind i dit argument. Der er en række folk der alle har haft indtrykket af, at hun ikke vil det hun laver. Hvis hun er tvunget ud i det / solgt / ikke ønsker at sælge sin krop eller hvad end det er, så er det da en utrolig klam kommentar at sige, at man bare skal være "høflig og kærlig". Som om det gør en forskel for hende. At en enkelt person så vælger at formulere sig lidt vammelt ændrer ikke pointen, og at det er den eneste ting du kan tage fat i viser i hvert fald, at du ikke bør være advokat. I øvrigt siger hun jo heller ikke noget som helst om cob IKKE er tilladt. Der kan jo ikke stå ALT man må og ikke må. Skal man også antage missionær ikke er ok medmindre det direkte står i annoncen? Og ham der skrev det skrev jo også, at han respekterede hendes valg. Han fortæller blot hvad der skete. Du gør ham vidst til en lidt større forbryder, end han er.

Selv hvis det ikke er helt så seriøst som at hun bliver solgt, så hvis hun blot ikke har andre måder at få penge til at leve, så er det da også lidt trist. Man skal kun være i denne branche hvis man faktisk kan lide det. Og det er absolut en god ting at folk herinde kan fortælle når de har indtryk af det ikke er tilfældet.

rupsaz skrev, for 1 time siden:

Igen, du tager simpelthen en kommentar fra én person og bruger den som argument for alle de andre som også har haft lignende oplevelser. Der er jo en lang række af andre med samme indtryk af, at hun ikke vil det hun laver. Det virker til du bare hænger dig i en enkelt ting så du kan retfærdiggøre at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Videre med anmeldelse. Små tviste kan i tage pm

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest donttrip
Only_by_Night skrev, den 25.1.2024 at 09:36:

Unge piger kan vel være til samme type sex som ældre kan? Det har vel intet at gøre med, at en ung pige vil have kærlig sex og ikke kan lide doggy. Det er et spørgsmål om, at (ud fra folks beskrivelse), gør hun vidst ikke det her pga. lyst, og desværre er der en god sandsynlighed for, at en pige fra sådan et land er tvunget lidt ud i ting hun ikke ønsker.

Jeg har ikke besøgt hende, da jeg er i tvivl om hendes situation og ikke vil tage chancen, men synes det er en smule klamt at reducere hvad der muligvis er en kvinde der slet ikke VIL sælge sin krop til "hvis kunderne bare er lidt kærlige, så er alt nok bedre". Hvis man ikke vil denne branche, så er det lige meget hvor høflig og kærlig du er som kunde, det er da ikke en god oplevelse for pigen.

Nej, ingen af os kender 100% situationen, men nu er der tydeligvis en del som har haft indtrykket, at noget er galt. Når man siger det nok bare er fordi de ikke er "kærlige" kunder, så lyder det lidt som om man bare prøver at retfærdiggøre at besøge hende, på trods af varslingerne. Som en anden skrev her i tråden "Liderligheden overvinder ALT".

Du ha et svar på alt hva. Hvordan i alverden skal vurdere om tøsen er her frivilligt? Masser af piger er her frivilligt, men kun ude på at lave mønt uden indsats.

Jeg skal arbejde det meste af en dag for 2000 kr, så undskyld hvis jeg forventer at pigen lever op til annoncen...

Hvis hun ikke gør,så laver man en anmeldelse af oplevelsen, og andre har en mulighed for bedømme deres evt lyst til besøge denne prostituerede...

Del dette indlæg

Link til indlæg
donttrip skrev, for 2 timer siden:

Du ha et svar på alt hva. Hvordan i alverden skal vurdere om tøsen er her frivilligt? Masser af piger er her frivilligt, men kun ude på at lave mønt uden indsats.

Jeg skal arbejde det meste af en dag for 2000 kr, så undskyld hvis jeg forventer at pigen lever op til annoncen...

Hvis hun ikke gør,så laver man en anmeldelse af oplevelsen, og andre har en mulighed for bedømme deres evt lyst til besøge denne prostituerede...

Mod Keeper har allerede lukket den del af tråden, lad da være med at åbne den op igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...