Hop til indhold
Guest Charles Bronson

Voyeur søges

Recommended Posts

Guest Charles Bronson

Hej 

Er på udkig efter folk, der er interesserede i at kigge på mens jeg har sex med en kvinde. Jeg betaler dig ikke for det, og du skal heller ikke betale mig for det.

Skriv pm hvis du er interesseret.

Redigeret af Charles Bronson
Mere korrekt overskrift

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Charles Bronson

Opslaget har været oppe i 30 minutter og jeg har allerede fået 15 henvendelser, hvis det fortsætter på den måde, vil jeg gerne undskylde på forhånd, hvis der går lang tid inden jeg svarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charles Bronson skrev, 1 time siden:

Opslaget har været oppe i 30 minutter og jeg har allerede fået 15 henvendelser, hvis det fortsætter på den måde, vil jeg gerne undskylde på forhånd, hvis der går lang tid inden jeg svarer.

Du skrev ikk der var begrænsning på antallet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Charles Bronson
jensen jr. skrev, for 21 minutter siden:

Du skrev ikk der var begrænsning på antallet.

Nej det gjorde jeg ikke.undskyld. max 1. Muligvis 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Charles Bronson

Nu har jeg fundet en der skal kigge på. Tusind tak for jeres interesse og for at i tog jer tid til at skrive til mig. Og mange gange undskyld til dem jeg ikke har fået skrevet tilbage til. Hvis det går i vasken eller jeg beslutter at gøre det igen (eller finder på et andet spændende projekt) skriver jeg til jer der allerede har skrevet til mig. Tak igen og ønsk os held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...