Hop til indhold

Voyeur søges

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Er på udkig efter folk, der er interesserede i at kigge på mens jeg har sex med en kvinde. Jeg betaler dig ikke for det, og du skal heller ikke betale mig for det.

Skriv pm hvis du er interesseret.

Redigeret af Charles Bronson
Mere korrekt overskrift

Skrevet

Hej, jeg vil tænde meget på at overvære, at du har sex med en kvinde.Jeg er en pæn, renlig, maskulin mand på 60 år. Håber at høre fra dig

Skrevet

Opslaget har været oppe i 30 minutter og jeg har allerede fået 15 henvendelser, hvis det fortsætter på den måde, vil jeg gerne undskylde på forhånd, hvis der går lang tid inden jeg svarer.

Skrevet
Charles Bronson skrev, 1 time siden:

Opslaget har været oppe i 30 minutter og jeg har allerede fået 15 henvendelser, hvis det fortsætter på den måde, vil jeg gerne undskylde på forhånd, hvis der går lang tid inden jeg svarer.

Du skrev ikk der var begrænsning på antallet.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 21 minutter siden:

Du skrev ikk der var begrænsning på antallet.

Nej det gjorde jeg ikke.undskyld. max 1. Muligvis 2.

Skrevet

Nu har jeg fundet en der skal kigge på. Tusind tak for jeres interesse og for at i tog jer tid til at skrive til mig. Og mange gange undskyld til dem jeg ikke har fået skrevet tilbage til. Hvis det går i vasken eller jeg beslutter at gøre det igen (eller finder på et andet spændende projekt) skriver jeg til jer der allerede har skrevet til mig. Tak igen og ønsk os held og lykke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.