Aarhusfyr1974 15 Skrevet 17. Januar, 2024 Hej hende her Ellie ser skøn ud, er der nogen der har mødt hende ?https://annoncelight.dk/showad/393305 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 903 Skrevet 17. Januar, 2024 (edited) Aarhusfyr1974 skrev, for 3 timer siden: Hej hende her Ellie ser skøn ud, er der nogen der har mødt hende ?https://annoncelight.dk/showad/393305 Jeg har mødt hende- men jeg har endnu ikke skrevet en anmeldelse. Det er pigen vist på billederne i annoncen. Hun er meget sød, petit og med en flot feminin krop. Hun er lidt stille, men hun giver en lækker bj -og jeg kunne godt lide at have sex med hende.Jeg bookede en time og jeg kom 2 gange .Jeg kunne godt tænkt mig at besøge hende igen. Redigeret 17. Januar, 2024 af Le courvoisier 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 17. Januar, 2024 Hvordan er hendes engelsk og er hun nærværende? Hun ser godt nok lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 903 Skrevet 17. Januar, 2024 (edited) Lange skrev, for 13 minutter siden: Hvordan er hendes engelsk og er hun nærværende? Hun ser godt nok lækker ud. Hendes Engelsk er ok nok- vi forstod hinanden .Da vi snakkede om andre ting- ikke sex relaterede- brugte hun translate, men jeg synes ikke at det var et problem. Ja- hun var meget nærværende- hun gav nogle lækre søde kys i munden, hun krammede af eget initiativ osv- . Hun er mindre end 50 kg Hun er ret lækker. Redigeret 17. Januar, 2024 af Le courvoisier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 17. Januar, 2024 Lyder som en man skulle give en chance. Er kys og superfransk med I prisen til 1.300 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 903 Skrevet 17. Januar, 2024 Lange skrev, Lige nu: Lyder som en man skulle give en chance. Er kys og superfransk med I prisen til 1.300 kr? Ja-det var de da jeg besøgte hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 17. Januar, 2024 Super. Tak for info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg