Hop til indhold

Ellie Aarhus

Featured Replies

Skrevet
Aarhusfyr1974 skrev, for 3 timer siden:

Hej hende her Ellie ser skøn ud, er der nogen der har mødt hende ?https://annoncelight.dk/showad/393305

Jeg har mødt hende- men jeg har endnu ikke skrevet en anmeldelse. Det er pigen vist på billederne i annoncen. Hun er meget sød, petit og med en flot feminin krop. Hun er lidt stille, men hun giver en lækker bj -og jeg kunne godt lide at have sex med hende.Jeg bookede en time og jeg  kom 2 gange .Jeg kunne godt tænkt mig at besøge hende igen.

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Hvordan er hendes engelsk og er hun nærværende? Hun ser godt nok lækker ud.

Skrevet
Lange skrev, for 13 minutter siden:

Hvordan er hendes engelsk og er hun nærværende? Hun ser godt nok lækker ud.

Hendes Engelsk er ok nok- vi forstod hinanden .Da vi snakkede om andre ting- ikke sex relaterede- brugte hun translate, men jeg synes ikke at det var et problem. Ja- hun var meget nærværende- hun gav nogle lækre søde kys i munden, hun krammede af eget initiativ osv- :).  Hun er mindre end 50 kg Hun er ret lækker. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Lyder som en man skulle give en chance. Er kys og superfransk med I prisen til 1.300 kr?

Skrevet
Lange skrev, Lige nu:

Lyder som en man skulle give en chance. Er kys og superfransk med I prisen til 1.300 kr?

Ja-det var de da jeg besøgte hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.