Hop til indhold
fyr9000

Søger fyre til bukakke (nordjylland)

Recommended Posts

Kunne der være et par fyre der er interesseret i bukakke med en flot slank Q på 50 år?

Det vil være i nordjylland på en hverdag omkring middag.

Der er udelukkende tale om at sperme hende i munden. INGEN SEX. Du må selv spille den af. Ingen knep og ingen bj.

Hun har ikke prøvet det før men er pisse fræk. Prisen vil ligge omkring 500 kr.

I første omgang vil jeg høre om nogen overhovedet er interesseret inden jeg begynder at arrangere noget.

Lidt inspiration: https://spankbang.com/7zsfh/video/sperma

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, 1 time siden:

Kunne der være et par fyre der er interesseret i bukakke med en flot slank Q på 50 år?

Det vil være i nordjylland på en hverdag omkring middag.

Der er udelukkende tale om at sperme hende i munden. INGEN SEX. Du må selv spille den af. Ingen knep og ingen bj.

Hun har ikke prøvet det før men er pisse fræk. Prisen vil ligge omkring 500 kr.

I første omgang vil jeg høre om nogen overhovedet er interesseret inden jeg begynder at arrangere noget.

Lidt inspiration: https://spankbang.com/7zsfh/video/sperma

Jeg er intereseret men det afhænger af hvordan hun ser ud selfølgelig. Og så kan man også mene at 500 er lige i overkanten når man selv skal spille den af og hun intet gør. Det bliver jo en lidt ensidig og sikkert hurtig omgang. Man kan jo få et kongeblow med slug for 500 af mange. Men lad mig se hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 6 timer siden:

Jeg er intereseret men det afhænger af hvordan hun ser ud selfølgelig. Og så kan man også mene at 500 er lige i overkanten når man selv skal spille den af og hun intet gør. Det bliver jo en lidt ensidig og sikkert hurtig omgang. Man kan jo få et kongeblow med slug for 500 af mange. Men lad mig se hende. 

I første omgang spørger jeg bare om nogen er interesseret men ja der mangler lidt detaljer :rolleyes:

500 var bare en ide. Hvis der kun er 2 interesserede skal der jo være lidt til at leje et værelse for. Måske vi kunne være heldige at der er en anden pige der vil stå for opvarmningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interesseret, tid og sted passer umiddelbart fint :)

 

enig med de andre, info, billede og evt pris må gerne opdateres :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende koncept. 
Hvis det bliver onsdag i næste uge, er jeg frisk, men gerne først fra kl. 13.00 og frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, for 6 timer siden:

I første omgang spørger jeg bare om nogen er interesseret men ja der mangler lidt detaljer :rolleyes:

500 var bare en ide. Hvis der kun er 2 interesserede skal der jo være lidt til at leje et værelse for. Måske vi kunne være heldige at der er en anden pige der vil stå for opvarmningen?

Ja det ville da være fedt. Men jeg er klar. Hvornår tænker du? Gerne snart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også klar, men også en betingelse med et eller flere billeder først - og er det noget der bliver filmet, siden konceptet er så specifikt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også interesseret, men må tilslutte mig de andre. Det kommer anpå hvordan kvinden ser ud, tidspunkt/sted, pris osv. :) 

Men fed ide/godt initiativ. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 17.1.2024 at 08:21:

I første omgang spørger jeg bare om nogen er interesseret men ja der mangler lidt detaljer :rolleyes:

500 var bare en ide. Hvis der kun er 2 interesserede skal der jo være lidt til at leje et værelse for. Måske vi kunne være heldige at der er en anden pige der vil stå for opvarmningen?

Hvad kom du frem til Fyr9000? :) Umiddelbart er/var tilslutningen stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LJ1986 skrev, for 12 timer siden:

Hvad kom du frem til Fyr9000? :) Umiddelbart er/var tilslutningen stor.

Det nåede desværre ikke blive til noget da jeg ikke længere ser pigen :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 7.4.2024 at 11:46:

Det nåede desværre ikke blive til noget da jeg ikke længere ser pigen :/

Hvor ærgerligt, kunne havde været en fed oplevelse :) Men rigtig godt initiativ :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...