Hop til indhold

Recommended Posts

Efterlysning af det bedste thai Blowjob på Fyn samt gæstevisit til fyn. ??? (Trekantområdet inkl)

(Bl uden). (CIM). :-P

Kom gerne med link til gp. samt kort beskrivelse af hvorfor denne thai gp. fortjener kronen for bedste Blow <3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 43 minutter siden:

Hun giver et godt blow -med øjnkontakt, tager klatten -er pisse fræk... Ikke så meget pjat. (tror kemi betyder en del)

https://annoncelight.dk/showad/368961

Ps.: hun er pisse fræk;-)

Det lyder spændende, ikke lige det man regner med ud fra annonce. 

PS. Kemien står ofte for størstedelen af oplevelsen, derfor sikkert de store forskelle i anmeldelser af den samme gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 50 minutter siden:

Det lyder spændende, ikke lige det man regner med ud fra annonce. 

PS. Kemien står ofte for størstedelen af oplevelsen, derfor sikkert de store forskelle i anmeldelser af den samme gp. 

En anden forskel er smag og behag -ved godt hende's annonce ikke opreklamere det hun er allerbedst til... (undre mig også lidt, men hun må jo ikke behøve det...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

En anden forskel er smag og behag -ved godt hende's annonce ikke opreklamere det hun er allerbedst til... (undre mig også lidt, men hun må jo ikke behøve det...)

Det har du ret i, smag og behag er forskellig, derfor også fint hvis nogle kort beskriver måden den pågældende gp udfører sit bj. på. 

Så kan man jo selv vuderer om det passer overens med egen smag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 17 timer siden:

Hun giver et godt blow -med øjnkontakt, tager klatten -er pisse fræk... Ikke så meget pjat. (tror kemi betyder en del)

https://annoncelight.dk/showad/368961

Ps.: hun er pisse fræk;-)

Interessant. Hvad mener du med ‘tager klatten’?

Er det mundsprøjt? Sluger hun?

….. eller tager hun bare klatten i hånden og går ud med den? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 minutter siden:

Interessant. Hvad mener du med ‘tager klatten’?

Er det mundsprøjt? Sluger hun?

….. eller tager hun bare klatten i hånden og går ud med den? :D

 

-Mundsprøjt...............mm...-men efter jeg har skrevet det, har jeg tænkt lidt over det -er lidt i tvivl om det har været noget hun gør med mig -og ikke andre... Hun annoncere jo ikke med så meget. Og det væltere jo ikke ind med anmeldelser/oplevelser fra andre her. Har før efterlyst andres oplevelser med hende, men folk er meget tilbageholden -bortset fra ham "fiskeren" der spørg og spørg -men aldrig selv fortæller om hans oplevelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan jo være mange meninger om et "fantastisk" bj. 

Mine bud kunne være:

"Det skal være vådt og kunne mærkes."

"Det må ikke afsluttes lige efter klatten er afleveret, men klatten må gerne bruges til at lege med pikken, evt lade den løbe ned over, for at blive samlet op igen, osv."

"Spermen spyttes ud i hånden, som så bruges til at massagere pik, nosser, osv. "

Kunne sagtens komme med flere.

Men lad høre hvor i har fået "link" og hvordan det bedste bj. ? 

Gp. Er også velkommen til at give input :)

Bare husk ingen reklame for egne tilbud B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...