Hop til indhold
mester4u

Muligvis et nyt scam

Recommended Posts

Og det er så ovenikøbet et Østrigsk nummer, så det er jo ikke en gang sikker hun/han er i DK. :-/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis?

Nyt?

Unge dame?

Det scam er da så gammelt som onlinebetaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 3 timer siden:

Havde egentlig lavet en aftalemed denne unge dame i Vejle, men da jeg så bekræftede vores aftale,  skulle hun pludselig have 300 i booking forud.

https://annoncelight.dk/showad/376796

Hun sendte et link hvor jeg så kunne indtaste mine kontokort oplysninger og betale de 300.

Sagde pænt nej tak.

Anmeld annoncen, så lukkes den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner 

Dette er ikke ment som reklame men blot for at berolige jer ift betalingsmuligheden:

Flere af os piger er begynde at benytte nye betalingsmuligheder som fx Stripe da MobilePay ikke vil have noget med vores branche at gøre. Please ikke lad jer afskrække af dette :) lige om lidt kan vi slet ikke bruge MobilePay (anonymitet) så derfor bliver vi nødt til at lede efter nye græsgange. Tak til bankerne for at gøre livet surt for os - igen. 

 

Jeg forholder mig IKKE til resten af tråden , heriblandt om hvorvidt det er scam eller ej og jeg frabeder mig kommentarer til min kommentar i denne tråd , da vi så hellere må tage diskussionen videre i generel debat. Pft for forståelsen  ❤️ og rigtig god aften :wub:

Redigeret af Miley_for_pleasure

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...