Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg er en attraktiv ung mand på 30 som længe har gået med tanken om en lang fræk aften på tucan!

Problemet er jeg ikke kender nogen der ‘gør det’ eller har modet/lysten til at tage med.

Hvordan er stedet for en singlemand der kommer selv? Eller var der nogen der er friske på at følges?

 

Mvh tømreren fra Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rundvisning først på aftenen, hvor personalet viser nye rundt og fortæller om stedet. Det er rigtig fint, og der står mere om det på deres hjemmeside. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her den anden dag så jeg at en pige fra Fyn jeg følger inde på fetlife var taget i Tucan for at finde en pik hun kunne sutte. Jeg bor selv i København, og kendte ikke lige nogen jeg kunne tippe om det. Mon hun dog er den eneste der får sådan en ide fra tid til anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en kollega der en i mellem tager til Ringe med hendes veninde -de får mange tilbud både fra single m + k + par -men hun påstår de kun har kikket et par timer -og så er de kørt igen (hver gang)... Har selv tænkt på tucan engang for længe siden... Men der kommer nok ingen thaier -også er det ikke noget for mig længere...gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske da jeg selv stod i samme situation. Selvfølgelig vidste jeg godt hvad konceptet gik ud på, men så heller ikke mere. Jeg var totalt på bar bund, ifht hvordan jeg skulle bære mig ad, og hvad jeg skulle forvente. Som om det ikke var bekymringer nok, så var jeg også usikker på om jeg havde en krop der ville kunne tiltrække nogen ( har haft meget få perioder i mit liv, hvor jeg var tilfreds med min krop) Og dét var for mig den største usikkerhed, ja nærmest en frygt. Til sidst topper vi lige det hele, med at smide en form for præstationsangst oveni hatten. Jeg var nemlig sikker på at ALLE der gik i swingerklub, var de rene sexmaskiner... Mændene kunne holde for evigt uden at komme, og de var udrustet over gennemsnittet. Til gengæld tænkte jeg at kvinderne jo var blevet forvent, og var vant til at få store pikke der hurtigt stod stenhårde og som holdte længe. Dét hjalp bestemt ikke min usikkerhed. Men jeg havde tænkt over det i flere år, og var kommet til dét punkt at, hvis ikke det bare skulle forblive en fantasi, så skulle det udleves NU... Jeg ringede til "Klubben" og meldte mig til rundvisningen samme aften. Jeg havde pakket en taske, så jeg kunne skifte til dresscode,hvis jeg havde mod på at blive efter rundvisningen. Dét var jo slet ikke så skræmmende, og som rundvisningen skred frem gik det op for mig, hvor respektfuldt og "ordentligt" et miljø det egentlig var. Da rundvisningen var slut kunne jeg lige nå at få en øl i baren, inden klokken slog dresscode-tid. Jeg bestilte en øl, og slog mig ned i baren, og der gik ikke mange sekunder, før en af de mere erfarne gæster tog kontakt, og spurgte om det havde været en god rundvisning, og hvad jeg tænkte om det hele. Dresscode-tid...... Allerede i omklædningsrummet forsvandt én af mine fordomme, for der blev hvisket, snakket om og endda byttet potenspiller i stor stil. Dermed var myte 1 udryddet. 

For god ordens skyld, må jeg hellere indskyde at jeg hjemmefra, havde aftalt med mig selv ikke at være seksuelt aktiv, den aften. Tror det var vigtigt for mig at mærke efter og få sorteret i indtrykkene, før jeg begyndte at være aktiv, såfremt lysten bar den vej.

Jeg indså også ret hurtigt at, det jo er ganske almindelige mennesker der besøger sådan en klub. Billedet jeg havde haft i hovedet, om at det var sådan en slags super modeller, var jo helt forkert. De er såmen helt almindelige mennesker, som vi andre. 

Selvfølgelig er der nogle mænd der kan holde længere end andre, sådan vil det altid være. Lige såvel som at nogle kvinder kan Squirte, og andre ikke kan....... Men der var altså ikke tale om sexmaskiner. 

Og bare tag det roligt, der er ingen grund til præstationsangst. Trods de tidligere nævnte potenspiller, ja så er det ikke alt der er lige hårdt. 

For mit vedkommende, oplevede jeg at blive taget godt imod, føle mig velkommen og accepteret for den jeg var. Alle var meget mere jordnære og tilstede end jeg havde oplevet nogensinde før. Jeg havde sådan en spøjs følelse af at, vi alle forstod hinanden, på en måde, selv dem man ikke havde talt med. Så slog det mig, vi var der jo allesammen for det samme. Om man søger det ene eller det andet, intet søger, bare vil drikke en øl, vise sig frem, eller hvad ved jeg, har ingen betydning. Vi er der fordi vi kan få lov til at udfolde,udleve og udforske vores seksuelle lyster og fantasier, uden vi skal dømmes af andre, måske endda af nogen i vores omgangskreds. Her er der bare en dybere forståelse og accept for og af hinanden, uanset ens præferencer, hvilket giver en næsten ubeskrivelig følelse af accept ( Dét var i hvert fald min oplevelse). Et miljø hvor menneskelige værdier, bare smelter sammen i én stor og positiv fællesskabsfølelse, dét er min følelse og oplevelse af at gå i klub. 

 

Der er noget som ligger mig lidt på sinde, men som jeg ikke fik flettet ind i ovenstående. 

Dels har jeg selv observeret, men har også fået beretninger fra flere kvinder, der udtaler at på en almindelig nat på i byen. Skal de ofte stå model til, mænd der ikke forstår et nej. At blive kaldt diverse, hvis en mand afvises. Deciderede befamlinger, uden samtykke, og meget meget mere...

Til gengæld oplever de en aften/nat i klub, stik modsat. Får de et tilbud, de ikke har lyst til, ja så takker de "nej tak" hvilket accepteres. 

 

Moralen må være at, ikke alt er som det ser ud.. 

 

Så kære tømrer, få det udlevet. 

Synes du skal gøre det for dig selv, og uden ledsager. Det kan selvfølgelig føles trygt, med en ledsager. Men tror du er mere DIG og mærker mere efter, hvis du er selv.

 

Til sidst vil jeg ønske dig en rigtig god fremtidig klub-oplevelse

 

Vh 

Vinzent 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres beskeder! Så er jeg da lidt mere rolig inden mit første besøg!

 

Så dog gerne at mødes inden med en mere erfaren Tucanbruger og følges derhen. Så hvis der er en sød kvinde eller pige mellem 20-45 som synes et lille førstegangsmøde med en flot ung mand på de 30 kunne være spændende og efterfølgende følges derhen, så vil jeg virkelig sætte pris på dette. Og hvilken dag / tidspunkt vil i anbefale? 

Tak på forhånd ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
TømrerenHorsen skrev, den 15.1.2024 at 22:54:

Hej alle!

Jeg er en attraktiv ung mand på 30 som længe har gået med tanken om en lang fræk aften på tucan!

Problemet er jeg ikke kender nogen der ‘gør det’ eller har modet/lysten til at tage med.

Hvordan er stedet for en singlemand der kommer selv? Eller var der nogen der er friske på at følges?

 

Mvh tømreren fra Horsens.

Hej 

stedet kan være meget fuldt og nogle gange lidt svært for en single mand da der er flere mænd en kvinder. Men jeg ville helt sikkert tage chancen og tage afsted. Det er et helt fantastisk sted som byder en velkommen og man føler sig velkommen. Der er også glædespiger der tilbyder at tage med for en aften. 
 

håber du finder modet og tager afsted. 
 

knus 

hera

Del dette indlæg


Link til indlæg
TømrerenHorsen skrev, den 25.1.2024 at 21:29:

Tak for jeres beskeder! Så er jeg da lidt mere rolig inden mit første besøg!

 

Så dog gerne at mødes inden med en mere erfaren Tucanbruger og følges derhen. Så hvis der er en sød kvinde eller pige mellem 20-45 som synes et lille førstegangsmøde med en flot ung mand på de 30 kunne være spændende og efterfølgende følges derhen, så vil jeg virkelig sætte pris på dette. Og hvilken dag / tidspunkt vil i anbefale? 

Tak på forhånd ❤️

Torsdag aften er der knap så mange mennesker som fredag og lørdag. Men det kommer an på hvad du gerne vil opleve. Godt råd er ikke at have forventninger til noget den første aften, for du får mange indtryk. Vil du gerne se andre i aktion og høre og mærke stemningen og opleve mange mennesker, så vil fredag og lørdag være fin. Der er Young Night for folk under 40 år men der får du ikke det rigtige indtryk af swingerlivet, da der bliver tolereret mere alkohol den aften og det er mere disko dasko med endnu højere musik end normalt. Det står i deres kalender hvad temaerne er de forskellige dage.

Udespaen er altid et godt sted at komme i snak med folk. God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...