Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har været på besøg hos Patty. Hvis man kan lide dem petit så kommer de ikke bedre end hende. Helt lille krop med slanke ben. Og en lille bitte stram og indbydende fisse.

Hun er meget sød og stedet er fint. Hvis der er kemi er hun også ganske fleksibel. Kan anbefales!

Skrevet
  • Author

Yes det er hende. Beklager manglende link. Synes hendes krop er virkelig nice. 

• 7 months later...
Skrevet

Hvis det er dette Patty der er snakke om: https://annoncelight.dk/profile/New+sexy+Thai+LADY

Så vil jeg ikke anbefale hende. Ingen indlevelse i hverken sex eller massage, og hun vil have dig ud af døren hurtigt muligt selvom du har betalt for en time. Af alle de thai-piger jeg har mødt, der er hun den værste.

Skrevet

Ja, det er den samme Patty, men et nyt sted og med nye bryster. Hun var ellers sød nok sidste år, men det har så åbenbart ændret sig siden.

Skrevet
Den Lange skrev, den 27.8.2024 at 14:12:

Ja, det er den samme Patty, men ....

Ja, desværre, I vinters var hun uspoleret med små lækre naturlige bryster og ikke så kommerciel, som hun er nu. Billigere og bedre sted i vinters - tror de bliver "tvungen" til at tage de høje priser på det efterhånden ringe sted, hun er på nu. 700 - 800 for 15min - for dyrt!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.