cock4woman_only 214 Skrevet 15. Januar, 2024 Hej folks, nogen herinde der har erfaringer med Monica eller Kate der tiltaler denne halv-liderlig buk pænt meget… på forhånd tak… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnBob 1 Skrevet 15. Januar, 2024 Jeg følger lige med her - jeg overvejer det nemlig også, her på en kedelig mandag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 313 Skrevet 16. Januar, 2024 Kom du forbi @cock4woman_only https://annoncelight.dk/showad/285806 https://annoncelight.dk/showad/285926 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 16. Januar, 2024 @fyr9000 Nej - endte på skadestuen i stedet for efter et vred i knæet som ender i operation! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 182 Skrevet 23. Januar, 2024 cock4woman_only skrev, den 15.1.2024 at 11:09: Hej folks, nogen herinde der har erfaringer med Monica eller Kate der tiltaler denne halv-liderlig buk pænt meget… på forhånd tak… Stadig ingen der vil berette om et besøg hos en af de 2 … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 23. Januar, 2024 Bertil68 skrev, for 17 minutter siden: Stadig ingen der vil berette om et besøg hos en af de 2 … Jo og der er lidt for meget “køkkenmontør” over Monica - pr. Sms vs. Irl - “låger” og “skuffer” hun 100% - billederne er nu nok ægte + et par år - men ikke gentagelse herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 182 Skrevet 23. Januar, 2024 cock4woman_only skrev, 1 time siden: Jo og der er lidt for meget “køkkenmontør” over Monica - pr. Sms vs. Irl - “låger” og “skuffer” hun 100% - billederne er nu nok ægte + et par år - men ikke gentagelse herfra Ha ha, køkkenmontør., den skulle jeg lige tænke en ekstra gang over inden jeg fik den. Men ærgerligt, jeg syntes hun ser møg fræk ud. Men hvis hun skuffer i selve akten, er det jo ligemeget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madyrne 3 Skrevet 10. Februar, 2024 Hej, er der andre som har besøgt Monica eller Kate og kan berette herom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg