Betteski 9 Skrevet 15. Januar https://annoncelight.dk/showad/349131 Jeg havde kigget på Jenny et par gange og tænkt, det skulle prøves, så jeg kontaktede hende via sms og vi fik en aftale i hus jeg kom til adressen og benyttede bagindgangen som jeg var blevet informeret om, hun åbnede døren i en morgenkåbe uden nogen under, vi kom ind på værelset og blev afklædt og lagt mig fin massage med god pirring undervejs, jeg jeg blev vendt røg der hurtig en ballon på og hun gik igang med at hoppe løs jeg mener helt sikkert hun er et besøg værd, dog vil jeg mene hendes bryster ikke er så store som på billederne men det er hende på billederne jeg sluttede af med et bad og efter 50 min var jeg i bilen igen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 15. Januar Hun skriver "blow uden gummi" - men ifølge din beskrivelse, var der ingen blow overhovedet......var der ikke tid til det, var du ikke interesseret i det, eller ville hun helst ikke have den i munden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 16. Januar Kælepotten skrev, for 13 timer siden: Hun skriver "blow uden gummi" - men ifølge din beskrivelse, var der ingen blow overhovedet......var der ikke tid til det, var du ikke interesseret i det, eller ville hun helst ikke have den i munden ? Jeg spurgte ikke efter det, tog det lidt som det kom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg