Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/349131

Jeg havde kigget på Jenny et par gange og tænkt, det skulle prøves, så jeg kontaktede hende via sms og vi fik en aftale i hus

jeg kom til adressen og benyttede bagindgangen som jeg var blevet informeret om,

hun åbnede døren i en morgenkåbe uden nogen under, vi kom ind på værelset og blev afklædt og lagt mig

fin massage med god pirring undervejs, jeg jeg blev vendt røg der hurtig en ballon på og hun gik igang med at hoppe løs ;)

jeg mener helt sikkert hun er et besøg værd, dog vil jeg mene hendes bryster ikke er så store som på billederne men det er hende på billederne

 

jeg sluttede af med et bad og efter 50 min var jeg i bilen igen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver "blow uden gummi" - men ifølge din beskrivelse, var der ingen blow overhovedet......var der ikke tid til det, var du ikke interesseret i det, eller ville hun helst ikke have den i munden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 13 timer siden:

Hun skriver "blow uden gummi" - men ifølge din beskrivelse, var der ingen blow overhovedet......var der ikke tid til det, var du ikke interesseret i det, eller ville hun helst ikke have den i munden ?

Jeg spurgte ikke efter det, tog det lidt som det kom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...