Hop til indhold
TheLion

GFE med spræld: Naughty Erica på ydre Vesterbro

Recommended Posts

Mens Matylda babe takker af, så var jeg i går forbi naughty Erica. Hun holder til på et af de velkendte hoteller på det ydre Vesterbro. Det var vist hendes første gang i Danmark. Jeg var lidt usikker på, om hun var der alene eller om der var en veninde med. Måske er hun der med sweet Niki.

Naughty Erica:

https://nympho.dk/n15798/5469/naughty-erica-young-baby-new-in-copenhagen/

Pigen modtog mig i en fin lille orange nederdel og lækkert sort lingeri med hofteholder og det hele. Hun skriver 20 år i annoncen – passer sikkert meget fint, læg måske et år eller to til. Lidt bleg og blød hud, sort hår og blå øjne. Håret var slået op i en hestehale. Jeg havde bestilt en halv time til 1.100 kr. Hun er fra et af østlandene – i annoncen står der Estland.

Pigen var på fra start til slut. Der var rigtige tungekys – hun havde en lille fin piercing på tungen. Først lidt kys og nus i det ikke alt for store værelse, så over på sengen. Brysterne er naturlige – de kunne sidde lidt mere skarpt, men stadig meget fine. Et par faktisk utrolig fine tatoveringer også, hvor de fleste klædte hende. Jeg gik ned på hende og hun så på mig. Blowet var uden kondom – utrolig fint blow og hun kunne gå dybt. Så sex – først missionær og så doggy, hvor jeg afsluttede.

Nu er jeg nok selv mest en brystmand, men hold op en fin numse.

Man kunne mærke at pigen gerne ville levere en god service. Også fin pudesnak selvom hendes engelske ikke var det bedste, men med lidt hjælp teknisk fra en oversætter på hendes mobil gik det. Mine eneste anker var, at hun kiggede meget på telefonen undervejs. Og at der måske lige blev smurt lidt tykt på med charmen undervejs. Så er der selvfølglig også lige det med hotellerne, og om det er egnet når der kommer til incall, men det er en længere diskussion.

Men alt i alt en rigtig fin pige. Især hvis man ser bort fra tatoveringerne et meget naturligt look, men man kan også fornemme, at hun er en pige med lidt kant. Hun er ny i faget, så det kan men selvfølgelig godt lidt mærke, men jeg synes, at der var meget fin GFE, og hun lagde netop vægt på at ville levere en god service, som hun også kommer ind på i sin annonce.

Nu må vi se om det bliver til flere besøg fra hende.

God jagt derude :)

“The only limit to our realization of tomorrow will be our doubts of today. “

Præsident Franklin D. Roosevelt

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

* Og GFE med “spræl i”, skulle der selvfølgelig stå i overskriften.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...