Hop til indhold

En erotisk fantasi - kan noen GP fullfill?

Featured Replies

Skrevet

En fantasi er å kunne tilbringe noen timer på en GPs vakt - gjerne på et bakrum.

Lytte til hennes møter - kanskje få et kyss, gjerne spermkyss - bli ordret til litt slikk, men måtte vente til siste time for en reell, god avslutning :)

Noen som kan tilby noe sånt - eller er det for creepy?

Skrevet
Fjellaben123 skrev, for 42 minutter siden:

En fantasi er å kunne tilbringe noen timer på en GPs vakt - gjerne på et bakrum.

Lytte til hennes møter - kanskje få et kyss, gjerne spermkyss - bli ordret til litt slikk, men måtte vente til siste time for en reell, god avslutning :)

Ahva? Jen gang til min fine herre. 

Skrevet

Ved ikke om det er creepy. Er det plads og du har x antal tusind kr, tænker jeg godt du kan få din fantasi opfyldt. 

Skrevet
Fjellaben123 skrev, for 13 timer siden:

Fræk fantasi som jeg sagtens kan følge dig i :)

Prøv at kontakte nogle af de voksne danske piger, der tror jeg der vil være størst chance...

Skrevet

Det er nu ikke den store oplevelse, lad det blive i fantasien. 

Skrevet

Vi havde en "husslave" på romantica hvor det foregik nogenlunde sådan som du beskriver.. Tænker godt det kan lade sig gøre hvis du ringer til de forskelle lysthuse i Danmark og præciserer hvad du regner med at bruge af finanser på oplevelsen og lignende kriterier.. 

Skrevet

Må sige jeg har delvist prøvede det 

Der er med at være venner og havde sex sammen men 

Ja det okay men det fik mig i en underlig følelse 

Prøvede og lade være med at lytte til hendes støn men kunne ikke så lå/sad til sidst og lyttede efter hendes støn, kan kun sige det gjorde ikke noget godt for mit vedkommende 

Vel og mærke var det dejligt og hører hende nyde det men samtidig følte jeg mig dårligt tilpas 

Men har lært af det siden og gør det ikke igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.