Hop til indhold
Fjellaben123

En erotisk fantasi - kan noen GP fullfill?

Recommended Posts

En fantasi er å kunne tilbringe noen timer på en GPs vakt - gjerne på et bakrum.

Lytte til hennes møter - kanskje få et kyss, gjerne spermkyss - bli ordret til litt slikk, men måtte vente til siste time for en reell, god avslutning :)

Noen som kan tilby noe sånt - eller er det for creepy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjellaben123 skrev, for 42 minutter siden:

En fantasi er å kunne tilbringe noen timer på en GPs vakt - gjerne på et bakrum.

Lytte til hennes møter - kanskje få et kyss, gjerne spermkyss - bli ordret til litt slikk, men måtte vente til siste time for en reell, god avslutning :)

Noen som kan tilby noe sånt - eller er det for creepy?

Ahva? Jen gang til min fine herre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjellaben123 skrev, for 13 timer siden:

En fantasi er å kunne tilbringe noen timer på en GPs vakt - gjerne på et bakrum.

Lytte til hennes møter - kanskje få et kyss, gjerne spermkyss - bli ordret til litt slikk, men måtte vente til siste time for en reell, god avslutning :)

Noen som kan tilby noe sånt - eller er det for creepy?

Fræk fantasi som jeg sagtens kan følge dig i :)

Prøv at kontakte nogle af de voksne danske piger, der tror jeg der vil være størst chance...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke den store oplevelse, lad det blive i fantasien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi havde en "husslave" på romantica hvor det foregik nogenlunde sådan som du beskriver.. Tænker godt det kan lade sig gøre hvis du ringer til de forskelle lysthuse i Danmark og præciserer hvad du regner med at bruge af finanser på oplevelsen og lignende kriterier.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige jeg har delvist prøvede det 

Der er med at være venner og havde sex sammen men 

Ja det okay men det fik mig i en underlig følelse 

Prøvede og lade være med at lytte til hendes støn men kunne ikke så lå/sad til sidst og lyttede efter hendes støn, kan kun sige det gjorde ikke noget godt for mit vedkommende 

Vel og mærke var det dejligt og hører hende nyde det men samtidig følte jeg mig dårligt tilpas 

Men har lært af det siden og gør det ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...