OleV 273 Skrevet 14. Januar, 2024 Er hun stadigvæk at træffe nogle steder? Siden jeg havde en trekant med min kæreste (nu eks kæreste) har jeg ikke kunne få hende ud af hovedet, og kunne godt tænke mig en tur på hende igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 16 Skrevet 14. Januar, 2024 Hun er stoppet for lang tid siden. https://folketidende.dk/lokal-nyt/helene-marie-har-aldrig-lyst-til-at-skamme-sig familieliv i Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 14. Januar, 2024 Farcry skrev, for 12 minutter siden: Hun er stoppet for lang tid siden. https://folketidende.dk/lokal-nyt/helene-marie-har-aldrig-lyst-til-at-skamme-sig familieliv i Nordjylland Siden da har hun endda nået at gå i gang igen, blive skuffet over manglende indtjening og stoppe igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 16 Skrevet 14. Januar, 2024 hrolandj skrev, for 41 minutter siden: Siden da har hun endda nået at gå i gang igen, blive skuffet over manglende indtjening og stoppe igen... Jojo. Husker ellers at hun melde ud, hun kun var til kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeCoq 97 Skrevet 14. Januar, 2024 Hun har været aktiv på scor i lang tid efterhånden. Er rimelig sikker på det er hende. Hun søger ofte mænd der vil knalde hende i 2eren. Mener hun kommer i tucan også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 15. Januar, 2024 Farcry skrev, for 6 timer siden: Jojo. Husker ellers at hun melde ud, hun kun var til kvinder. Det er vist ikke helt dét hun meldte ud - Jeg er ret sikkert på at hun meldte ud, at hun blev gift med en kvinde, men Jeg tror ikke at hun har snakket noget om at hun er lesbisk. Hun har altid været biseksuel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 15. Januar, 2024 LeCoq skrev, for 19 timer siden: Hun har været aktiv på scor i lang tid efterhånden. Er rimelig sikker på det er hende. Hun søger ofte mænd der vil knalde hende i 2eren. Mener hun kommer i tucan også. Hvilket profilnavn på scor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3709 Skrevet 15. Januar, 2024 Hun måtte godt besøge mig hvis hin stadig har de giga kasser. Vi havde ret god kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 4. Februar, 2024 Plaskeren skrev, den 15.1.2024 at 18:56: Hun måtte godt besøge mig hvis hin stadig har de giga kasser. Vi havde ret god kemi Ja præcis, hun var piv fræk. Ikke på nogen måde en skønhed… Men hun kunne nogle tricks… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg