Hop til indhold

Helene-Marie Blixt

Featured Replies

Skrevet

Er hun stadigvæk at træffe nogle steder? Siden jeg havde en trekant med min kæreste (nu eks kæreste) har jeg ikke kunne få hende ud af hovedet, og kunne godt tænke mig en tur på hende igen..

Skrevet
Farcry skrev, for 12 minutter siden:

Hun er stoppet for lang tid siden. 

https://folketidende.dk/lokal-nyt/helene-marie-har-aldrig-lyst-til-at-skamme-sig

familieliv i Nordjylland 

Siden da har hun endda nået at gå i gang igen, blive skuffet over manglende indtjening og stoppe igen...

Skrevet
hrolandj skrev, for 41 minutter siden:

Siden da har hun endda nået at gå i gang igen, blive skuffet over manglende indtjening og stoppe igen...

Jojo. Husker ellers at hun melde ud, hun kun var til kvinder. 

Skrevet

Hun har været aktiv på scor i lang tid efterhånden. Er rimelig sikker på det er hende. Hun søger ofte mænd der vil knalde hende i 2eren. Mener hun kommer i tucan også.

Skrevet
Farcry skrev, for 6 timer siden:

Jojo. Husker ellers at hun melde ud, hun kun var til kvinder. 

Det er vist ikke helt dét hun meldte ud - Jeg er ret sikkert på at hun meldte ud, at hun blev gift med en kvinde, men Jeg tror ikke at hun har snakket noget om at hun er lesbisk. Hun har altid været biseksuel.

Skrevet
LeCoq skrev, for 19 timer siden:

Hun har været aktiv på scor i lang tid efterhånden. Er rimelig sikker på det er hende. Hun søger ofte mænd der vil knalde hende i 2eren. Mener hun kommer i tucan også.

Hvilket profilnavn på scor?

Skrevet

Hun måtte godt besøge mig hvis hin stadig har de giga kasser. Vi havde ret god kemi

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Plaskeren skrev, den 15.1.2024 at 18:56:

Hun måtte godt besøge mig hvis hin stadig har de giga kasser. Vi havde ret god kemi

Ja præcis, hun var piv fræk. Ikke på nogen måde en skønhed… Men hun kunne nogle tricks… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.