Hop til indhold
1001nat

Thisted Body2Body

Recommended Posts

Stedet annocerer de fleste dage i EB.

For ca 2 måneder siden skulle stedet afprøves. Jeg bestilte en gang body2body ved en pige, der hedder noget i retning af Pai. Hun er meget lille, men har lidt "sul" på kroppen.

Jeg fik først en stille gang massage på ryggen (og lidt længere nede), - om på ryggen og så gik løjerne igang. Hun pirrede utroligt ophidsende, og da hun kom op omkring de kritiske områder, lå hun stille og lavede samlejebevægelser over Bettemand (hun havde dog nogle små trusser på). Hun hjalp velvilligt til en orgasme.

Det var så god en oplevelse, at den skulle gentages - og denne gang med en omgang dansk. Hun startede med at slikke uden kondom, og jeg kunne ikke helt finde ud af hendes fantastiske ophidsende teknik, men for søren, - jeg var tæt på at skyde ladningen af under denne behandling. Nå - på med kondom og hun var lækker stram, våd og liderlig.

Før jul skulle trykket igen tages af hos pigerne i Thisted. Pai var optaget, så jeg blev tilbudt Lin - en slank utrolig smuk thai-nips. Vi morede os meget over, at hun pludselig ikke kunne finde kondomet, - så det gav mulighed for diverse fysiske kontakter indtil kondomet dukkede op. Lin var også lækker våd og stram samt meget liderlig.

Tja - jeg har så været der to gange i denne måned - begge gange ved Pai. Da vi nu "kender" hinanden, får jeg en mere indlevende og ægte GF-sex. Måtte sidste gang slikke hende (uden ekstra vederlag) - hvilket bekom hendes særdeles vel.

Om jeg skal besøge hende igen - JA JA JA

Pris: den er bestemt overkommelig - så har jeg vist været tilpas diskret!

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for din gode beretning - har du link eller andet som viser vejen for os andre

Jeg kender ikke helt reglerne for, hvad man må oplyse herinde...

Så Administrator - hvis jeg forbryder mig mod gældende regler, så bær over med mig!!!

Body2body i Thisted har en hjemmeside:

http://nokthaimassage.qsite.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Det er herinde tilladt at offentliggøre det, som pigerne selv offentliggør via annoncer eller hjemmesider, mens oplysninger givet i fortrolighed f. eks. over telefonen er NO GO.

Du har således ikke gjort noget forkert overhovedet. :)

Men det ville nok hjælpe, hvis de links, du lægger ind, også virkede. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror linket er godt nok, deres side er vist nede

Hvis du googler nokthaimassage - så finder du en side der svarer til den 1001nat linker til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var en tur her forbi til formiddag.

Blev modtaget af en ganske sød thai, og fik tilbudt hvad jeg ville. Jeg valgte en gang massage med afslutning HJ til 600

Super massage og god HJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...