Hop til indhold
Jmk

Energifulde, intelligente og meget Kinky kvinder

Recommended Posts

Er der nogen der vil dele deres erfaringer omkring de piger/kvinder der både er skønne at tale med og er ivrige for at levere mere kinky service. Det er ikke så afgørende hvad, det er mere det at der er en kvinde der synes det er sjovt at levere (kunne være alt fra dirty talk, anal, prostata, squirting, etc etc). Jeg ved at, der er mange der har kinky ekstra tilbud, men det fungerer ikke altid. For mig handler det om personen og energien i at servicere. Har oplevet det hos Jackey Brown (søg hvis I ikke kender hende, hun er idealet for det jeg skriver om), hos Thai Lana, Jenny i Tåstrup, enkelte Latinoer, en del af mine ikke profesionelle "kærester" og nogle få andre over årerne. Alder er ikke så afgørende (det kræver erfaring), det er mere kommunikation, energi, grænsafsøgning der ledes efter. Ideelt set må de godt være slanke:-9 Min erfaring med BDSM er ikke så god, det er for kunstigt og for meget en opsætning for mig.

Prisen er ikke så afgørende, men de få jeg har oplevet har absolut ikke været over markedsprisen;-).

Håber vi kan dele vores erfaringer ud i det mere kinky/beskidte men stadig morsomme og dejlige sex.

Jmk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg synes jeg fandt den helt rigtige kombination af kinkyness, almindelig sex, alder, modenhed og intelligens hos denne kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg ved dog ikke, hvor aktiv Freja er. Hun står på pigelisten hos Eventyrpigerne, men vagtplanen på hendes hjemmeside er ikke blevet opdateret siden juni.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er super relevant emne for mig. Rigeligt med penge, ikke så meget tid i hverdagen og har brug for en god kemi (er jo en voksen mand, tænder ikke på hvad som helst mere). Håber også at kunne får nogle tricks til hvordan det lidt mere kinkey kan blive naturligt introduceret i .. husstanden. Så endelig, list nogle flere som potientielt vil kunne levere den oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære kollegaer. Tillader mig at genposte denne. Er der kommet nogle nye navne til de kinky energifulde grænseoverskridende skønne quinder? Vi fik listet Jackey Brown, Kay, Freya, Jenny ovenfor. Balleri skal jo også på. Men er der nogen der kender nogle andre gerne ude i det mere "beskidte" segment? Måske nogen der går under radaren mere end stjernerne ovenfor? På forhånd tak:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...