Nemt 263 Skrevet 14. Januar, 2024 (edited) Var et smut forbi Jenny igår, og det var godt nok den bedste beslutning længe. Er det hende på billederne? Det er det helt bestemt. Er hun 170 høj? Det er hun bestemt ikke, nok tættere på 165 cm. Er hun naboensdatter, der godt kunne være model? Det er hun bestemt. Hun holder til på godt hotel omkring Amager, og prisniveauet er ganske normalt. Hun havde masser af energi, var meget tilstedeværende og sjov at være sammen med, ingen hast. Hun ved derudover også virkelig hvad hun laver. Hendes blowjob var fantastisk og hendes sex var på mindste samme niveau. Hun skal helt sikkert besøges, igen og igen. Pas godt på hende. Hun må meget gerne blive ved at komme til København. Hun er helt sikkert i min top 3. Link: https://nympho.dk/n10041/3353/absolutely-sensual-and-sexy-sophisticated-and-elegant/ Redigeret 14. Januar, 2024 af Nemt 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 14. Januar, 2024 (edited) Nemt skrev, for 4 minutter siden: Var et smut forbi Jenny igår, og det var godt nok den bedste beslutning længe. Er det hende på billederne? Det er det helt bestemt. Er hun 170 høj? Det er hun bestemt ikke, nok tættere på 165 cm. Er hun naboensdatter, der godt kunne være model? Det er hun bestemt. Hun havde masser af energi, var meget tilstedeværende og sjov at være sammen med, ingen hast. Hun ved derudover også virkelig hvad hun laver. Hendes blowjob var fantastisk og hendes sex var på mindste samme niveau. Hun skal helt sikkert besøges, igen og igen. Pas godt på hende. Hun må meget gerne blive ved at komme til København. Hun er helt sikkert i min top 3. Link: https://nympho.dk/n10041/3353/absolutely-sensual-and-sexy-sophisticated-and-elegant/ Hvilket prisleje er vi i? Har selv prøvet at få fat i hende, dog uden held Redigeret 14. Januar, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 789 Skrevet 14. Januar, 2024 Uden at vide det vil mit gæt være 1800-1900 for en time med kiss, SF, 2*cum. Hun ligner den type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
somedude123 10 Skrevet 13. Februar, 2024 Var der nogen herinde der fangede om Jenny ville komme tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg