Hop til indhold
skellington

baby england - hvem har mødt hende?

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan nogle have mødt hende når hun først kommer til DK. 
idag :huh:
 

Hun kunne have været her før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, for 14 minutter siden:

Hun kunne have været her før. 

Ja men så en rask søgning ville vise det. 
med mindre, hun selvfølgelig  køre under andet navn. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Ja men så en rask søgning ville vise det. 
med mindre, hun selvfølgelig  køre under andet navn. 
 

hun har haft en andet navn, så derfor jeg ikke kan finde noget på hende. Kan ikke huske hvad hun kaldte sig. Nu efterlyser jeg egentligt også bare en som har mødt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende er der vist ret mange gamle anmeldelser af under andre navne, hvis jeg ikke tager fejl? Hun gik under diverse navne, bl.a. "kakao på pikken" og "B.B.". I starten havde hun indimellem en tricky kommunikationsstil, hvor hun flippede ud på nogle af os.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan virke lidt arrogant, hun er okay, men syntes hun sætter sig selv lidt på en piedestal. 

Hun har ( for mig ) nogle kedelige løse/slappe bryster, men hun giver et godt blowjob

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 5 minutter siden:

Hun kan virke lidt arrogant, hun er okay, men syntes hun sætter sig selv lidt på en piedestal. 

Hun har ( for mig ) nogle kedelige løse/slappe bryster, men hun giver et godt blowjob

Poul, fedt med svar. Mit indtryk er også at hun er lidt arrogant, men så er der også noget vildt dragende over hende.

Det ligner vi besøger de samme. Haha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skellington skrev, for 8 minutter siden:

Poul, fedt med svar. Mit indtryk er også at hun er lidt arrogant, men så er der også noget vildt dragende over hende.

Det ligner vi besøger de samme. Haha :)

Kan du forresten huske hvad hun kaldte sig dengang? Jeg ved der ligger noget om hende et sted. Hun var vist også på dkwebcam :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er gået under rigtigt mange navne gennem de sidste par år. Det virker som om hun kommer frem hver gang hun er i Danmark med et nyt navn, og tager så tilbage til England, hvor hun normalt opholder sig. Havde kortvarigt kontakt til hende på grund af hendes OF. Hun er en Diva, men behandler man hende som en sådan - og det kræver jo lidt - så er hun faktisk ganske sød...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skellington skrev, for 3 timer siden:

Kan du forresten huske hvad hun kaldte sig dengang?

Tjek mit svar ovenfor.

Fx denne:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker hende som Kakao eller Kakao på pikken. Hun kørte med bl.a med ubeskyttet sex tilbud for nogle år tilbage, om hun stadig tilbyder det ved jeg ikke. Mener hun skiftede med at være i forskellige byer dengang Kbh, Aarhus, Odense. Så hun er rimeligt kendt stof.

Del dette indlæg


Link til indlæg


Har vist skrevet med hende på bytur før hun ankom i søndags og man ku næsten mærk at hun tænder på at sætte en på plads. 
Ku være hun skal overveje at bliv domina.

Jeg har dog skrevet og mødtes med hende idag på Østerbro (nu hvor jeg ikke er fuld ;)) og det gik fint.

Patterne er naturlige og de hænger men det generer mig ikke jeg går mest op i den verdensklasse røv hun har på sig :blink::D

Ved ikke om hun er arrogant, hun virker ret sød irl men hun er måske blevet lidt hård af nogle dårlige oplevelser og overreagerer hvis man ikke skriver så pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde stået på min to-do-liste lige siden hun boede i Odense. 

Men da hun nu er tilbage i DK fik jeg prøvet hende. Jeg har intet negativt at sige om hende. Hun er behagelig at være sammen og snakker perfekt Dansk.

og en dejlig fisse der bliver sjaskvåd efter kort tid. Jeg havde en god tid sammen med hende - En ting jeg satte pris på, var at hun ikke som så mange andre kommer med en masse fake stønnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende. Der er ikke noget dominerende ved hende, heldigvis. Man kan sikkert få det hvis man vil. Jeg syntes dog hun lugtede en smule forneden. og hun var ikke stram. Man skal besøge hende hvis man har hende i kikkerten. 

Men jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i dag. 

Kort besøg dog, men ingen klager her fra - hun var sød hele vejen igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...