Hop til indhold

Diana Hoffman - Aarhus

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Very nice girl, got to my hotel on time, very hygienic. Great blowjob, went well with sex and showed initiative. Blow like hell and play nicely with your little friend.

Gets nice and wet while licking and enjoys it. If you treat her like a gentleman, she will more than give you back. 

Language barrier - but it doesn't matter with the service.

• 3 months later...
Skrevet

Jeg kontaktede hende via Whatsapp. Hun fortalte mig, at den eneste måde at betale på skal være med TransCash. Hun beder om at se bekræftelsen på betalingen, før hun giver sin adresse. Jeg købte kuponen og sendte hende bekræftelsen, ikke koden. Hun sagde, at der var et problem i systemet med hendes kort, og at jeg var nødt til at købe to vouchers igen. Så i sidste ende har jeg en voucher, som jeg ikke kan bruge, og jeg kunne ikke besøge hende :-(

Skrevet

Klart scammer.

En smuk pige, som tilbyder sex m.anal til 1500 kr/time, eventuelt gensidig goldenshower til et par hundrede mere.

Man bliver lokket til at booke hende ved at betale via MP.

Det var min "aftale" med hende.

Hvis jeg nu faldt for hendes scam.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.