Crabman 2242 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days-in-copenhagen/ Okay så jeg blev nødt til at besøge hende, efter hun har været meget omtalt, og jeg havde savlet over hendes billeder hele dagen Oh boy det var satme en god beslutning, kan tilslutte mig alle de rosende ord om hende WOW. Jeg er helt rundt på gulvet for at sige det lige ud, kan mærke jeg allerede craver efter mere af hende allerede. Fy for den lede hvor var det en fantastisk oplevelse. Må jo nok erkende hun slår alle jeg har besøgt med længder Hun var så sød og skøn at være sammen med, MASSER af grådige tungekys, berøringer, kælen og jeg ved ikke hvad. Der manglede i hvert fald ingenting fra hendes side, den ultimative GFE oplevelse jeg har haft med en GP. Der er vist ingen tvivl om hun er en meget smuk pige, med en rigtig rigtig rigtig god krop, den er godt nok skruet godt sammen. Hun startede ud med at vænne sig rundt, og bukke lidt forover så man selv kunne trække hendes trusser af og tage bh'en, allerede der var jeg solgt, det gjorde et eller andet for mig i hvert fald Når men øko blowjob var så lækkert, dejlig vådt og masser af tunge. Hun tager den altså også bare så langt ned hun kan WOW. Sexen fejlede skam heller ikke noget, hun var med på alt jeg havde lyst til. Hun kunne også sagtens føre en samtale, selvom hendes engelsk er lidt begrænset, men det var helt fint. Det eneste problem der var, var jeg ikke havde bestilt en time mindst, så tiden fløj bare afsted. Men man lærer af sine fejl ikke Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger hende inden hun smutter igen. Bedste oplevelse jeg har haft WOW Redigeret 13. Januar, 2024 af Crabman 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaniSuper 72 Skrevet 14. Januar, 2024 Tak for den gode anmeldelse. Hvor længe bliver hun? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2242 Skrevet 14. Januar, 2024 (edited) DaniSuper skrev, for 48 minutter siden: Tak for den gode anmeldelse. Hvor længe bliver hun? Hun sagde omkring 2 uger, også en tur til Stockholm efterfølgende Redigeret 14. Januar, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg