Hop til indhold

Recommended Posts

Starter lige med en kliche: Jeg ville egentlig helst beholde Milin for mig selv :-) Men dejlige unge kvinder skal jo også leve af noget. 

Jeg har faktisk haft en række af udelukkende gode oplevelser med forskellige thaier i Aalborg det seneste år. Men straks Milin åbnede døren i den kolde opgang, iklædt et stort smil og den lille røde frække sag hoppede mit hjerte en ekstra gang. 

Til sagens kerne (for nogen): Ja, BJ var langt og en stor del af tiden uden hænder (da jeg holdt dem fast på madrassen). Cowgirl var intenst både med mine hænder omkring hendes krop eller på de fine små bryster mens jeg nuldrede hendes følsomme brystvorter og en del af tiden mens vi kyssede. At knalde hende i missionær var super frækt mens hun havde hovedet ud over sengekanten (hendes idé). Og HJ (en af de dage) var lækkert da hun uopfordret sørgede for at afslutningen var på hendes bryster.

Men sagens egentlige kerne: Der var en varm og spontan stemning fra første minut. Og en intimitet og følsomhed som havde jeg kendt hende i lang tid. Blandingen af massage, sex og snak om løst og fast samtidig og indimellem oplevede jeg præcist som hun selv skriver: "Jeg vil tage mig af dig som min kæreste" !

Billederne er 1000% hende, beskrivelsen passer fint. Hun taler kun lidt engelsk men er meget kommunikerende (og mit ubehjælpsomme Thai/Lao er helt forsvundet efter 4 års fravær fra smilets land). 
Og hun er elskelig. Og naturligvis vil jeg besøge hende igen. 

https://annoncelight.dk/showad/392383

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 7 minutter siden:

Hvor er det ca henne i Ålborg hun er 

Vestbyen, tæt på Haraldslund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Milin er en dejlig pige og på besøg i Aalborg igen. autobahn beskrivelse rammer rigtig fin. Virkelig sød og nærværende.

En time på besøg hos hende forleden, som gik alt for stærkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...