Thepussylover 25 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Gudesmuk pige, kæmpe røv og nogle små, men rigtig lækre bryster at kæle med. Jeg gider ikke gå så meget i detaljer andet end at sige, at det er det bedste blowjob og vådeste kys jeg har fået fra en glædelsespige. Hun tager vidst til Roskilde i dag og kommer nok ikke tilbage til Danmark igen efter d.20/01. Skynd jer at besøge hende (videoerne er 100p hende). Link: https://nympho.dk/n15790/5466/new-from-malaga-private-gfe/ Redigeret 13. Januar, 2024 af Thepussylover 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Theduke Skrevet 16. Januar, 2024 Hej ThePussyLover Tak for din beretning. Hvordan var hendes Deep throat, kunne hun gå rigtig dybt, og tilbyder hun CIM, det fremgår nemlig ikke af hendes annonce. Mange hilsner TheDuke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thepussylover 25 Skrevet 16. Januar, 2024 Theduke skrev, for 6 timer siden: Hej ThePussyLover Tak for din beretning. Hvordan var hendes Deep throat, kunne hun gå rigtig dybt, og tilbyder hun CIM, det fremgår nemlig ikke af hendes annonce. Mange hilsner TheDuke Deepthroat klarede hun til perfektion med en masse spyt. Ift. CIM må jeg være dig svar skyldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 126 Skrevet 17. Januar, 2024 @Thepussylover Var kys og deeptroat i prisen eller er det ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thepussylover 25 Skrevet 17. Januar, 2024 B@tm@n skrev, for 8 timer siden: @Thepussylover Var kys og deeptroat i prisen eller er det ekstra? Det var med i prisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Theduke Skrevet 18. Januar, 2024 Thepussylover skrev, den 16.1.2024 at 18:43: Deepthroat klarede hun til perfektion med en masse spyt. Ift. CIM må jeg være dig svar skyldig Tog hun pikken til roden, eller kun noget af den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thepussylover 25 Skrevet 20. November, 2024 Guest Theduke skrev, den 18.1.2024 at 14:44: Tog hun pikken til roden, eller kun noget af den. Til roden og meget mere til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 126 Skrevet 22. November, 2024 Nogen der ved om hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg