Hop til indhold

Din egen Petite friske pige

Featured Replies

Skrevet

Der findes allerede en efterlysning på samme annonce og svarene bliver nok de samme til den sindsyge pris på 1500 kr for 15 minutter og uddn et eneste billede så finder du nok ikke nogen der tager en for holdet og skulle en være naiv nok er det usandsynligt at de ville indrømme det bagefter. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden:

for 15 minutter

"omkring Søborg, i din bil eller sådan."

For mig signalerer annoncen en amatør, der ikke helt har tænkt det igennem. Også "Jeg ser dog helst at samleje foregår med gummi".

Jeg vil gerne æde min hat på, at de fleste henvendelser handler om, hvor meget hun vil have for samleje uden. 

Alt det er en mere væsentlig grund til at jeg slet ikke ville orke indlede en dialog, selvom det kunne minde om den sport der kan være over det på sugardaters. Men når udgangspunktet alene er 15 min i bilen, så er der lang vej hjem til den oplevelse der kan være sjov med en amatør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.