Hop til indhold

Recommended Posts

Da det var så lækkert og fedt at der var tid til det hele og næsten alle kom to gange, så vil jeg gerne lave et to timers event igen :D

Jeg afholder et to timers gangbang på Frederiksberg, mandag d 15/1 fra kl. 1730 til kl 1930.

Med en lille pause omkring kl 1830 ☺️

1 time koster 1000kr, vil du være med i begge timer koster det 1800kr.

Hvis dig der læser med er medlem, er der gode rabatter til dig ;)

 

 

Hvordan jeg leger:

Blowjob

Deep throat i mit tempo (gag refleksen er lidt følsom) 

Sex i forskellige stillinger 

Gerne to i fissen.

En forsigtig finger med glidecreme i numsen er okay men ikke analsex.

Alt samleje med kondom

Oral uden kondom 

 

Tilmelding senest mandag kl 12.

Tilmeldingen foregår på sms: 91840527

 

Våde kys

Natasja :wub:

Morabito og Dillermand Junior reagerede på dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været medlem af hendes Kneppe Klub de sidste par måneder, og jeg synes det er et fantastisk koncept, som jeg ikke har set nogen steder før. Der ud over synes jeg at @Danske Natasja er både pisse fræk, sød og meget serviceminded. Hver gang sørgede hun for at tage imod alt det pik og sperm, vi medlemmer har kunne give hende, med tid til hyggesnak og et grin mellem omgangene.

Mit klare indtryk er, at hun virkelig elsker gangbangs, sperm og det at have mange mænd omkring sig på samme tid. Så er man til gangbang og gerne vil have en masser af frække oplevelser, kan jeg klart anbefale at blive medlem af hendes Kneppe Klub!.

Jeg skal også være med i dag, og jeg glæder mig meget!! :D


Hilsen Mr.Nice

 

 

2041739_large.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr..nice skrev, den 15.1.2024 at 14:45:

Jeg har været medlem af hendes Kneppe Klub de sidste par måneder, og jeg synes det er et fantastisk koncept, som jeg ikke har set nogen steder før. Der ud over synes jeg at @Danske Natasja er både pisse fræk, sød og meget serviceminded. Hver gang sørgede hun for at tage imod alt det pik og sperm, vi medlemmer har kunne give hende, med tid til hyggesnak og et grin mellem omgangene.

Mit klare indtryk er, at hun virkelig elsker gangbangs, sperm og det at have mange mænd omkring sig på samme tid. Så er man til gangbang og gerne vil have en masser af frække oplevelser, kan jeg klart anbefale at blive medlem af hendes Kneppe Klub!.

Jeg skal også være med i dag, og jeg glæder mig meget!! :D


Hilsen Mr.Nice

 

 

2041739_large.jpg

Tak for dine søde ord! :D

Du har helt ret! Jeg ELSKER det jeg laver :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...