Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Apple i dag hos Em i Høje Tåstrup. Specielt billede 1 er vellignende. Hun er ny og stadig ved at lære massage. Hun er ikke i nærheden af Em's niveau. Hun er solidt bygget og i fin form ...dvs. hun er ikke petit. Brysterne er øko omkring B-C. Rund bagdel. Sød, venlig og lidt fræk. Hun smed tøjet fra starten, og blandede lidt B2B ind i massagen. I virkeligheden ville hun nok bare gerne videre til det sjove. Hvis massagen ikke er det vigtigste, så er Apple absolut et besøg værd.

Skrevet

Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..?

Skrevet
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..?

stærkt begrænsede - hun ser virkelig godt ud dog 

Skrevet

Hvilke ekstra ydelser har de ? Bj eller Hj ? Måtte du røre ved hende ?

Skrevet

Gad vide om det så foregår i lokalet lige til højre for indgangen? Altså det lokale med et stort (tildækket) vindue ud mod vejen.

Hvis det er tilfældet må det være lidt sært at vide at folk går forbi cirka 2-3 meter væk. Det er et fint nok sted, og de er meget søde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.