Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Apple i dag hos Em i Høje Tåstrup. Specielt billede 1 er vellignende. Hun er ny og stadig ved at lære massage. Hun er ikke i nærheden af Em's niveau. Hun er solidt bygget og i fin form ...dvs. hun er ikke petit. Brysterne er øko omkring B-C. Rund bagdel. Sød, venlig og lidt fræk. Hun smed tøjet fra starten, og blandede lidt B2B ind i massagen. I virkeligheden ville hun nok bare gerne videre til det sjove. Hvis massagen ikke er det vigtigste, så er Apple absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..?

stærkt begrænsede - hun ser virkelig godt ud dog 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Gad vide om det så foregår i lokalet lige til højre for indgangen? Altså det lokale med et stort (tildækket) vindue ud mod vejen.

Hvis det er tilfældet må det være lidt sært at vide at folk går forbi cirka 2-3 meter væk. Det er et fint nok sted, og de er meget søde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...