unip 619 Skrevet 12. Januar, 2024 Jeg havde fornøjelsen af at besøge Apple i dag hos Em i Høje Tåstrup. Specielt billede 1 er vellignende. Hun er ny og stadig ved at lære massage. Hun er ikke i nærheden af Em's niveau. Hun er solidt bygget og i fin form ...dvs. hun er ikke petit. Brysterne er øko omkring B-C. Rund bagdel. Sød, venlig og lidt fræk. Hun smed tøjet fra starten, og blandede lidt B2B ind i massagen. I virkeligheden ville hun nok bare gerne videre til det sjove. Hvis massagen ikke er det vigtigste, så er Apple absolut et besøg værd. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 56 Skrevet 13. Januar, 2024 Måske det snart er tid til man skulle smutte forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 119 Skrevet 13. Januar, 2024 Samme overvejelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 13. Januar, 2024 Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 259 Skrevet 13. Januar, 2024 otto06 skrev, for 2 timer siden: Jeg har overvejet det mange gange.. Synes bare at Em ser så fræk ud.. Men de mulige tillægs ydelser er vist begrænset.. Så vidt jeg ved..? stærkt begrænsede - hun ser virkelig godt ud dog 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tarzanboy 10 Skrevet 17. Januar, 2024 Hvilke ekstra ydelser har de ? Bj eller Hj ? Måtte du røre ved hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 18. Januar, 2024 Hvad tager Apple for FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Panda Skrevet 18. Januar, 2024 Gad vide om det så foregår i lokalet lige til højre for indgangen? Altså det lokale med et stort (tildækket) vindue ud mod vejen. Hvis det er tilfældet må det være lidt sært at vide at folk går forbi cirka 2-3 meter væk. Det er et fint nok sted, og de er meget søde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 18. Januar, 2024 Lokalet er lidt længere inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg