Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter en længere pause fra glædespiger tog liderligheden over mig.

Jeg bookede en time med Alexa, 30 min massage og 30 min sex.

Hvad du ser på billederne og video er præcis hvad du får og hun er ligeså smilende i virkeligheden som hun er på billederne. Jeg spurgte efter afslutning i ansigtet, men det gør hun desværre ikke. Så man kan ikke helt gå ud fra hvad der står i annoncen. Jeg fik dog tungekys og en god gfe.

Massagen var ikke professionel, men dejlig afslappende som jeg havde brug for og hun brugte kroppen meget.

Vi havde en god kemi og jeg er sikker på at hvis man får skabt en god kemi og man er villig til at give hvad hun også har lyst til, så giver hun godt igen. Jeg havde en rigtig god oplevelse med Alexa, desværre var jeg så tændt at jeg kom ret hurtigt i sexakten, så hvordan hun er i diverse stillinger kan jeg ikke komme nærmere ind på denne gang, men jeg har planer om at finde ud af det en dag. Hun skal helt sikkert besøges igen.

https://annoncelight.dk/showad/393264

Redigeret af Røvslikkeren

Skrevet

Det er for dårligt når de opgiver en ydelse med pris og det hele. som de så ikke kan overholde alligevel 

Nu havde du vel ikke betalt for det ?

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Det er for dårligt når de opgiver en ydelse med pris og det hele. som de så ikke kan overholde alligevel 

Pigerne er slet ikke herre over hvad annoncerne indeholder, specielt pigerne i Viby. Det er bare det rene copypaste. Du skriver heller ikke med den enkelte pige før, og det som så er aftalt, er de slet ikke med på. Selvstændige glædespiger, som jeg kender, gør jeg brug af nu.

Skrevet
  • Author
Le fiss'carl skrev, for 13 timer siden:

Nej jeg betalte ikke for det. Vi aftalte hvad der skulle foregå da jeg var ankommet.

Skrevet

Akja - jeg har altid tordnet mod de piger der ikke opgiver hverken ydelser eller pris i deres annoncer, men hvad hjælper det når de endelig annoncere noget ud og det så ikke holder

Nå, det er heldigvis ikke alle piger der har den dårlige vane

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.