Hop til indhold

Tantra Sanne i Nyborg er fake

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/386418

Hendes annonce lød interessant så jeg  skrev til hende om hun var dansk ?

Intet svar

Efter 3 timer skrev jeg igen at jeg betragtede hendes annonce som fake.

Igen intet svar

Så mon ikke man skal spare sine penge denne gang.

Skrevet

Jeg undrer mig også. Hvad har nationaliteten med ydelsen at gøre? Og hvordan skulle det hænge sammen at hun skulle være fake fordi hun ikke gider besvare irrelevante spørgsmål der intet har med det hun tilbyder at gøre? Hun har jo ingen interesse i at diskutere nationaliteter.

Skrevet

Hvis man søger på annoncenummeret kommer der en del ikke så positivt frem. Også noget med fake!

Skrevet
Bjørn skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man søger på annoncenummeret kommer der en del ikke så positivt frem. Også noget med fake!

Der er ikke meget information. Bogarts begrundelse for at dømme nogen "fake"  er absurd da han slet ikke har haft kontakt med pigen.

Men hvis man hopper på den med tantra  så er man selv uden om det.

Skrevet

Hvis man lige tjekker hvornår mr bogart har lavet sin anmeldelse, og så lige giver ham en chance for at svare, inden man siger han er “fake”.

han har skrevet sin besked ved midnat, og klokken 09.00 om morgen er der nogle som mener han burde svare på beskeder, det er ikke alle som lever på EG, giv ham nu lige en dags tid til at svare.

og ja jeg kan huske at en annonce med de samme billeder flere gange er blevet beskyldt for ikke at være dansk og at det lovede slet ikke står mål med annoncen. Har ikke selv været der, og kommer der ikke. Der er alt for mange røde flag i annoncen, og i den manglende svar til mulige kunder.

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 56 minutter siden:

Hvis man lige tjekker hvornår mr bogart har lavet sin anmeldelse, og så lige giver ham en chance for at svare, inden man siger han er “fake”.

han har skrevet sin besked ved midnat, og klokken 09.00 om morgen er der nogle som mener han burde svare på beskeder, det er ikke alle som lever på EG, giv ham nu lige en dags tid til at svare.

I know that irony and sarkasm is hard to adapt when it is written, but in all fairness Mr @Den nye grydeske if there is an emoji ending a sentence, and that emoji looks a little like;) I can asure you that the text is not to be taken seriously.

brgds

Buddha

Skrevet
  • Author

Jeg skal da lige love for at mit indlæg kunne få  herrerne op på mærkerne.

Lad mig lige slå fast at oversættelsen af "fake" er falsk. Det betyder at hvis oplysningerne i annoncen ikke passer med virkeligheden,

ja så er de falske.

Damen benytter et dansk/nordisk navn, skriver på dansk og kommer faktisk med en god beskrivelse af tantra som det skal være.

Risikoen for at man i døren møder en østeuropæisk trunte med stærkt begrænset viden om tantra er derfor absolut muligt.

Hvorfor oplyser hun ikke hvor hun kommer fra ?, det er vel ikke så farligt. Der er masser af nationaliteter af piger.

Jeg syntes ikke at en sådan annonce  er fair overfor kunderne, og det er fint hvis "Sanne" ved ikke at svare afslører sig selv.

Så er folk advaret, og det er vel egentligt en god grund til at have et medie som Euroguide.

Skrevet
Mr Bogart skrev, for 13 timer siden:

Risikoen for at man i døren møder en østeuropæisk trunte med stærkt begrænset viden om tantra er derfor absolut muligt.

Hvordan i al verden kan du konkludere det? 
Det eneste du kender til kvinden er at du har læst hendes annonce, og ikke fået svar på din henvendelse. 

Skrevet

Men med alle de forestillinger om fake eller ægte. Er der så nogen som kan bekræfte eller afbekræfte ægtheden af Tantra Sanne ??? :huh:

Skrevet

Jeg synes også annoncen er interessant og specielt Sannes beskrivelse af hvad der kan ske under massagen. Men altså, gentlemen - begrebet tantra bliver brugt i mange annoncer som et synonym for pirringsmassage og/eller edging. I dette tilfælde med eksplicit tilbud om sex i begge huller. Komme i munden! Det har intet med tantra at gøre.

Men samlet set, trods Sannes egen forståelse af tantra, er hendes tilbud jo meget tillokkende. Nu mangler vi bare vidnesbyrd på at hun faktisk lever op til siannoncetekst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.