Hop til indhold

Anastasi i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Jeg har her til aften besøgt Anastasija i Kolding.

Jeg må godt sige at det nok er en af de bedste oplevelser jeg har haft med hende. Hun er utrolig imødekommende og smilende. Jeg nåede knap nok ind på hendes værelse hvor hun begyndte at tage fat i mig og kysse. Efter lidt nusseri sagde jeg til hende at jeg havde en gave til hende, pengene. Hun optalte ikke engang pengene men bad mig om at smide dem på skænken.

Og så gik det løs. Jeg havde betalt for en times sex. 1700 Kr.

Fandme en god pris!

Lækker krop, stram fisse, flad mave, dejlige faste bryster og god røv! Og dejligt med sex. 

Og jeg måtte komme alle de gange jeg ville indenfor den time. Efter jeg kom første gang, fik jeg en god omgang massage. Herefter gik vi igang med sex igen. Men jeg kunne dog ikke komme anden gang. Var blevet helt færdig.

Jeg fik et glas sodavand, og så var den aften afsluttet vellykket!

Så gutter, hun er alle pengene værd! 
Det er ikke sidste gang at jeg besøger hende!

Her er link:

https://annoncelight.dk/showad/272252

Redigeret af Keeper

Skrevet
Denstoreokse skrev, for 18 timer siden:

Hej alle,

Jeg har her til aften besøgt Anastasija i Kolding.

Jeg må godt sige at det nok er en af de bedste oplevelser jeg har haft med hende. Hun er utrolig imødekommende og smilende. Jeg nåede knap nok ind på hendes værelse hvor hun begyndte at tage fat i mig og kysse. Efter lidt nusseri sagde jeg til hende at jeg havde en gave til hende, pengene. Hun optalte ikke engang pengene men bad mig om at smide dem på skænken.

Og så gik det løs. Jeg havde betalt for en times sex. 1700 Kr.

Fandme en god pris!

Lækker krop, stram fisse, flad mave, dejlige faste bryster og god røv! Og dejligt med sex. 

Og jeg måtte komme alle de gange jeg ville indenfor den time. Efter jeg kom første gang, fik jeg en god omgang massage. Herefter gik vi igang med sex igen. Men jeg kunne dog ikke komme anden gang. Var blevet helt færdig.

Jeg fik et glas sodavand, og så var den aften afsluttet vellykket!

Så gutter, hun er alle pengene værd! 
Det er ikke sidste gang at jeg besøger hende!

Her er link:

https://annoncelight.dk/showad/272252

Lavede også en anmeldelse forleden om hende, akkurat samme oplevelse. Var der også i eftermiddags, omkring kl 15 så vi er nok næsten gået forbi hinanden :D hehe. Samme idag, god oplevelse, god sex, hun er imødekommende og jeg fik også et glas cola på vej ud idag.

Redigeret af Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.