Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I dag havde jeg fornøjelsen at møde Maya K   
Vi blev begge enige om en dato og tid, stedet er i sydhavn meget moderne sted.

Da jeg første gang så Maya K, da hun åbnede døren var det præcis hende på billederne, hun havde noget poset tøj på og sagde hey og jeg Gav pengene for tiden, hun tilbød mig et brusebad, som jeg tog. Efter badet gik jeg ind på værelset og mødte en sexet nøgen smuk maya, der ventede på mig, og gik direkte efter tungekysene, og det gjorde vi i noget tid, btw FANTASTISK TIL AT SNAVE WOW. Efter en masse kæl og kys gik hun ned og begyndte det super franske, fremragende arbejde med tungen og munden <3  vi lavede mange ting i den tid, vi havde, men jeg vil ikke skrive alt ned her, jeg vil beholde det til mig selv  ;) hendes service er en af de bedste der har været i Danmark, og jeg elskede hvert eneste minut med hende efter jeg var færdig, vi snakkede lidt og så skulle vi sige farvel... men jeg kommer tilbage igen i denne uge eller måske næste uge helt sikkert!
Fyre gå ikke glip af denne, hun er en af slagsen!

https://nympho.dk/n12059/3921/hey-guys-my-name-is-maya-k-all-my-pics-are-taken-recently-reviews-down-below/

Skrevet
Poudi2750 skrev, for 21 timer siden:

Da jeg første gang så Maya K, da hun åbnede døren var det præcis hende på billederne..

Your first time must have been 10kg ago. But great girl, great service, although no model figure any more.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.