TheLion 724 Skrevet 11. Januar, 2024 (edited) Kære de damer, de herrer, brødre m.fl., Det er vel efterhånden en kendt sag, at de fleste af os er her på sitet af en klar årsag – vi vil gerne prøve at få de bedste oplevelser med de skønne GP’er og nogle gode knald ud af det. Derudover selvfølgelig også have lidt debat i ny og næ. Det er i hvert nogle af grundene til, at jeg er her. Men sex er jo som mange nok også ved ikke bare sex. Det er faktisk også godt for en lang række områder, som det måske kan være rart at lune sig på her på en kold januardag. Som fun fact kan det f.eks. ifølge healthline.com nævnes (se evt. kilder i bunden), at sex mere end to gange om ugen kan mindske os fyre/mænds risiko for et dødbringende hjertestop. Derudover kan sex ifølge medicalnewstoday.com også mindske risikoen for stress. Det sker på grund af udløsning af bl.a. hormonerne dopamin, oxyticin og endorfiner. I samme ombæring sænkes kortisol-niveauerne hos både kvinder og mænd. Og derved skulle sex altså mindske risikoen for stress. Måske kan et godt knald derfor også lidt sammenlignes med, at et glas rødvin også er sundt i nu og næ. Jeg er dog ikke sikker på, at der er samme begrænsing på, hvor meget sex der er godt. Som den tysk-amerikanske forfatter Charles Bukowski også har sagt: “Sexual intercourse is kicking death in the ass while singing.” Et godt knald med en GP og sex i det hele taget er da i hvert fald noget, jeg i høj grad værdsætter – især når det er en af favorit-pigerne – men min sangstemme er det nok bedst, at der ikke er nogen der hører. Hvad er godt ved sex for jer – kan I mænd som kvinder nogle fun facts? Jeg skal her til sidst også lige komme med en ekstra bemærkning, der egentlig ikke har noget at gøre med mit indlæg. Jeg kan forstå, at polske Matylda babe har valgt at stoppe og det næste besøg fra hende her i byen bliver det sidste. Hun er vel en af de GP’er, der har haft en særlig status på grund af hendes mange år her – måske lidt ligesom veninden sweet Katryna, der ikke længere er her. Jeg tror, @Lauersen brugte beskrivelsen legende-status om bl.a. Matylda her for nylig. Der står dog ikke noget om, at blonde Alexxa der ellers nu er sammen med Matylda skulle stoppe, så mon ikke hun fortsætter – det kan være at der er andre der ved mere? God jagt derude /TheLion Kilder: https://www.healthline.com/health/surprising-facts-about-sex https://www.medicalnewstoday.com/articles/316954?c=367130746309#boosting-the-immune-system Redigeret 11. Januar, 2024 af TheLion Korrektur, tilføjelse mm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 11. Januar, 2024 TheLion skrev, for 1 time siden: Måske kan et godt knald derfor også lidt sammenlignes med, at et glas rødvin også er sundt i nu og næ. Synes nu sex er meget bedre end et glas rødvin Tror bestemt også at sex er sundt. Faldt lige over din tekst (kildekode) ChatGPT? Tænker det var dig der er opfinder af den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 11. Januar, 2024 Ja, hvorfor er sex godt? Det ville det muligvis ikke være hvis spørgsmålet kunne besvares helt i detaljen. For mig er det sanseligt overvældende og en tur ned i reptilhjernen hvor jeg ikke skal tænke rationelt og på dagligdags gøremål, men kan være til stede i nuet og mærke at jeg er i live, både under akten og bagefter hvor jeg går rundt med pigens duft på mig og følelsen af hendes krop i mine hænder. Efter et godt besøg med god sex og kærlig pillowtalk kan jeg pludselig se farverne på omgivelserne, mærke vinden på mit ansigt, og genopdage at verden omkring mig findes. Lidt god mad og et glas vin smager bare så meget bedre når jeg er kommet i den her "lyserød sky" tilstand jeg har prøvet at være i en del gange efter jeg opdagede hvad den her købesex verden egentlig havde at tilbyde mig. Det er sådan noget der gør at jeg bliver ved med at trække vejret. Sex derhjemme findes stadig, men har ikke kunnet give mig den samme følelse i mange år. Jeg må sige at jeg ikke vidste hvad jeg manglede i livet før jeg fandt det. Jeg håber at det er lykkedes for Matylda og Katrynaaa at få startet deres skønhedsklinik op hjemme i Polen, og skulle de savne de hurtige sedler og deres mange beundrere er jeg sikker på at folk herfra vil stå i kø igen hvis de finder på at komme tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 12. Januar, 2024 (edited) John41 skrev, for 7 timer siden: Synes nu sex er meget bedre end et glas rødvin Tror bestemt også at sex er sundt. Faldt lige over din tekst (kildekode) ChatGPT? Tænker det var dig der er opfinder af den? Haha, som sagt tror jeg heller ikke, at der nødvendigvis er nogen former for begrænsning på sex – men et godt glas rødvin skal selvfølgelig heller ikke undervurderes. Jeg tror ikke, jeg ville turde kåre en vinder der. Nu er vi jo dog her på sitet mest for det ene. Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med ChatGPT – en AI-generet chat som den gode hr. Musk vist også har været inde over. Så at gøre mig til opfinder af det behøver du i hvert fald ikke. Men jeg har da skrevet indlægget? Lauersen skrev, for 6 timer siden: (…) For mig er det sanseligt overvældende og en tur ned i reptilhjernen hvor jeg ikke skal tænke rationelt og på dagligdags gøremål, men kan være til stede i nuet og mærke at jeg er i live, både under akten og bagefter hvor jeg går rundt med pigens duft på mig og følelsen af hendes krop i mine hænder. Efter et godt besøg med god sex og kærlig pillowtalk kan jeg pludselig se farverne på omgivelserne, mærke vinden på mit ansigt, og genopdage at verden omkring mig findes. Lidt god mad og et glas vin smager bare så meget bedre når jeg er kommet i den her "lyserød sky" tilstand jeg har prøvet at være i en del gange efter jeg opdagede hvad den her købesex verden egentlig havde at tilbyde mig. Det er sådan noget der gør at jeg bliver ved med at trække vejret. Sex derhjemme findes stadig, men har ikke kunnet give mig den samme følelse i mange år. Jeg må sige at jeg ikke vidste hvad jeg manglede i livet før jeg fandt det. (…) Tak for nogle fine beskrivelser. Det er måske også den følelse man gerne vil gå efter – at ende som på en lyserød sky, hvor det hele netop går op i en højere enhed. Og man skal da ikke udelukke, at det kan kombineres med et glas rødvin. Det kræver dog netop også den helt særlige oplevelse med en GP at ende der. Det er kun få piger, som jeg synes kan levere det. For mig er måske især GFE også at foretrække der. Og nu skriver du ned til reptilhjernen, men måske er det også mere end det. Indpakningen, forspillet, pudesnakken. Jeg ved dog ikke, hvad jeg lige skal ligge i din sammenligning med sex derhjemme. Hvis du tænker på sex med en GP så er det jo nok noget andet – jeg ved ikke om det er bedre for mig at se men forskelligt. Og jeg håber da man stadig kan trække vejret – også uden. Lauersen skrev, for 6 timer siden: (…) Jeg håber at det er lykkedes for Matylda og Katrynaaa at få startet deres skønhedsklinik op hjemme i Polen, og skulle de savne de hurtige sedler og deres mange beundrere er jeg sikker på at folk herfra vil stå i kø igen hvis de finder på at komme tilbage. Jeg har godt nok aldrig hørt nogen af dem snakke om det – en skønhedssalon. Nu er der uden at jeg har lyst til at dræbe viben her også gået en del år mellem at Katryna og nu Matylda åbenbart stopper. Hvis man skulle få lyst til at sige farvel til Matylda eller lægge vejen forbi Alexxa. De er tilbage fra søndag der for øvrigt også er dagen for kronskiftet – dog er Matylda der ikke så længe: Matylda babe: https://nympho.dk/n4487/1968/14-1-to-16-1-only-amager-strandvej-near-oeresund-st/ Blonde Alexxa: https://nympho.dk/n7409/2674/blonde-alexxa-sunday-14-01-17-01-euro-only/ Som sagt kan det være nogle andre kan sige mere end mig – det er langt tid siden jeg har set Matylda og Alexxa har jeg fortsat til gode. Det med nu “kun” euro synes jeg også er lidt ærgerligt Redigeret 12. Januar, 2024 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 12. Januar, 2024 TheLion skrev, for 11 timer siden: Haha, som sagt tror jeg heller ikke, at der nødvendigvis er nogen former for begrænsning på sex – men et godt glas rødvin skal selvfølgelig heller ikke undervurderes. Jeg tror ikke, jeg ville turde kåre en vinder der. Nu er vi jo dog her på sitet mest for det ene. Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med ChatGPT – en AI-generet chat som den gode hr. Musk vist også har været inde over. Så at gøre mig til opfinder af det behøver du i hvert fald ikke. Men jeg har da skrevet indlægget? Er sikker på Musk kommer til dig hvis hans AI går ned.. Så det var rene roser herfra, fordi det var så godt skrevet Og ja, man skal bestemt ikke undervurdere et godt glas rødvin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 13. Januar, 2024 (edited) John41 skrev, for 15 timer siden: Er sikker på Musk kommer til dig hvis hans AI går ned.. Så det var rene roser herfra, fordi det var så godt skrevet Og ja, man skal bestemt ikke undervurdere et godt glas rødvin Tak for lige at uddybe. Arh, mon dog… Men sjovt lige at høre om begrebet ChatGPT. Måske burde jeg for øvrigt have skrevet “links” i stedet for “kilder”. Det kan være der er andre der har lyst til at dele lidt om, hvad det er de særligt godt kan lide ved sex? Redigeret 13. Januar, 2024 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg