Hop til indhold
Møffe

Q23 - Fyn - Olivia!!! Søger mænd.

Recommended Posts

Det er ikke bare dig. Tror jeg går udenom hende.:huh:

Hvis ellers hun er ægte, så opsøger hun tilsyneladende lignende oplevelser som dem, der gjorde hende fortræd til at starte med. BDSM med et voldtægtsoffer. Uha!

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 53 minutter siden:

BDSM med et voldtægtsoffer. Uha!

Uden at vide det med sikkerhed så tror Jeg at hun mener, at hun søger "gode oplevelser i stil med voldtægt" (altså hardcore BDSM), og ikke, at hun søger spændende oplevelser efter at have oplevet en ægte voldtægt. 

Men VÆR NU HELT SIKKER hvis nogen kontakter hende... Jeg KAN tage fejl, og man rent faktisk risikerer at ende ud med at gøre mere skade på et andet menneske!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 9 minutter siden:

Uden at vide det med sikkerhed så tror Jeg at hun mener, at hun søger "gode oplevelser i stil med voldtægt" (altså hardcore BDSM), og ikke, at hun søger spændende oplevelser efter at have oplevet en ægte voldtægt. 

Men VÆR NU HELT SIKKER hvis nogen kontakter hende... Jeg KAN tage fejl, og man rent faktisk risikerer at ende ud med at gøre mere skade på et andet menneske!

Jeg kender det fra mig selv som sadomasochist, hvor jeg hos professionelle gp'er søger oplevelser i stil med skrækindjagende oplevelser fra min barndom, som i dag af en eller anden grund gør mig seksuelt ophidset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...