Hop til indhold
AltaLanga

Lille fræk blondine - Annoncelight - Århus

Recommended Posts

Fik et blowjob af hende her idag og det var en super lækker oplevelse. Meget lækre bryster. Så kan klart anbefales til andre der tænder på en yngre pige. Tror hendes opgivne alder på 19 år passer meget godt. Hun opfyldte hvad hun havde lovet. Blowjob var mega vådt og fantastisk godt og hun slugte hver en dråbe og slikkede efterfølgende kalorius godt og grundigt ren.

 

https://annoncelight.dk/annonce/100192/lille-fraek-blondine-tilbyder-vaade-dybe-blowjob-med-slug-aarhus

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Andre der har erfaringer med hende? Evt. sex?

Hvorfor spurgte du ikk efter det med det samme, når du var der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ikke brug for at spørge. Ved hun også tilbyder sex. Mit spørgsmål er:

 

HAR ANDRE ERFARINGER MED HENDE .... EVT. OGSÅ MED SEX??? Nogen tvivl om spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TDJ

Må man pille ved hende mens hun sutter en??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke et sted. Vi mødtes i min bil. Men hun kommer gerne hjem til en.

For extra betaling må man røre overalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TDJ

Hvad gav du ekstra for at røre??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Og var det så de standard 15-20 min du fik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende. Hun er kanon god sutter. magen til insisterende blowjob har jeg aldrig prøvet....god bevægelse af tungen og godt sug. Hun slikker ivrigt al spermen i sig....og jeg blev bogstavelig talt tømt totalt. Hun er tydeligvis vild med at give blowjob og at sluge. Hun fortalte, at hun ikke vil give blowjob med kondom. Jeg skal prøve det igen.

Redigeret af nice guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Aha - altså en rigtig sutteprinsesse :-P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jule tilbud !! Midt i januar.

Og hvorfor linker du til en nedlagt profil. Det får vi andre intet ud af.

 

Det var blot for at vise at hun (måske) ikke er ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

århusmand, jeg faktisk tænkt det samme, samme vare ny indpakning...

der satte hun blow til 600, så prisen kan sætte op.

men så længe det det ok, går det jo det

 

prøvemanden

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af Nina flere gange, ung nydelig blond sutte prinsesse, som også kan få sprøjte orgasme, jo tak :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun anbefale hende...hun suttede mig helt tom og tog en stor opsparet lading og slugte uden brok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder som en rigtig dejlig pige, og ja - det er nok den samme pige på begge annoncer, for både telefonnummer og modermærket på venstre bryst er det samme, og dermed kan vi nok konkludere at hun nærmere er 20-25 år......og hvad så. Hvis bare hun ser dejlig ud, og er lige så god som de fleste skriver - så er det da bare på hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder som en rigtig dejlig pige, og ja - det er nok den samme pige på begge annoncer, for både telefonnummer og modermærket på venstre bryst er det samme, og dermed kan vi nok konkludere at hun nærmere er 20-25 år......og hvad så. Hvis bare hun ser dejlig ud, og er lige så god som de fleste skriver - så er det da bare på hende :smile:

 

20-25 år? Har du læst de nyeste annoncer? Hun skriver selv, at hun er 20, hvorfor så gætte? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...