peterbrusebad 371 Skrevet 10. Januar Jeg har brokket mig en del over der ikke er nok GP"er (som er ægte) i kolding. Så faldt jeg over denne sag https://annoncelight.dk/showad/272252 Jeg skrev kl 11 og spurgte om 15 min kl 12.30, jeg fik et "i will be happy to see you 12.30 " jeg dukkede op og jeg kom ind. Smilende, rigtig pæn, billeder 100 procent ægte, alder passer fint, (ifølge mig). Jeg følger med hende ind til et lækkert hyggeligt værelse, alt tegner godt. Hun begynder at rose min krop, tager min jakke af og hiver mine bukser og underbukser af. Inden hun selv tog tøjet af og spurgte efter sin "gave" som var 500 kr for 15 min (virkelig en god pris for den dejlige pige). Hun begynder at kysse mig over hele kroppen, jeg får læbestift udover min brystkasse, og så går hun længere ned og vups, hun tager pikken i munden uden kondom, så det skal man ikke betale ekstra for. (jeg kan bedst lide med kondom, men er grebet af stemningen + hun ser sund og ren ud, virkelig ikke noget at sætte en finger på. Hun fortsætter og jeg beder hende komme lidt tættere på mig, vil gerne holde mere end 2 min før jeg kommer. Hun tilbyder en 69"er, jeg takker pænt nej tak da jeg er godt tilfreds med bare at blive forkælet hehe. Hun giver mig et handjob med et intens look, stønner, hun nyder det virkelig (ligner det), jeg siger jeg gerne vil have sex, og hun giver mig kondom på og rider. Jeg kommer efter et par minutter i den position. Hun har intet imod at blive rørt og hun kysser en alle steder, hun er virkelig unik. Man føler sig sindsygt velkommen og lækker i hendes selskab haha. (er skam ikke grim men er da hellere ikke brad pitt). Der er gået 10 min og jeg har fået mere end rigeligt for pengene men næ nej, hun vil gerne give mig en massage de resterende minutter jeg har tilbage. Jeg takker pænt nej og fortæller at min ryg helst ikke skal være for afslappet da jeg skal på arbejde senere idag (jobbet indebære man løfter en del tunge ting). Hun tilbyder mig et bad i det mindste så, men jeg fortæller hende jeg skal direkte hjem og skifte tøj og i bad før arbejde så det er ikke nødvendigt. Virkelig god stemning og vi snakker om vejret og diverse, hun snakker fin engelsk. Jeg har et nogle citron bolsjer i min jakke, jeg giver hende et par som hun glædeligt tager imod og takker mig. (tænkte det var det mindste jeg kunne gøre nu da hun har haft min pik i munden ) vi aftaler jeg besøger hende inden hun tager hjem til letland på mandag. Hun er i kolding til og med søndag. Til alle fyre som gerne vil have en luksus oplevelse med en som nyder hendes arbejde og yder den bedste service jeg længe har haft. Så har i pigen her, og her kan i faktisk få en oplevelse i særklasse til en rigtig god pris og en rigtig god oplevelse med et pragtfuldt og lækkert menneske. Enjoy. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 10. Januar Er hendes bryster hjulpet ? Hun ser sød ud, men frygter hun holder til i et af de kendte, og desværre ikke særlig diskrete steder i Kolding ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 371 Skrevet 10. Januar Listelømmel skrev, Lige nu: Er hendes bryster hjulpet ? Hun ser sød ud, men frygter hun holder til i et af de kendte, og desværre ikke særlig diskrete steder i Kolding ? Meget diskret sted. Mit yndlings sted i kolding. Lokationen er diskret, huset er flot og alt er rent. Det er ikke en af de der lejligheder nede i byen, bare rolig Tror hendes bryster er hjulpet men har jeg intet imod hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 10. Januar Hvordan er blowjobbet? Kan hun klare lidt dybte eller er det primært hovedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 371 Skrevet 10. Januar sprøjteren skrev, for 31 minutter siden: Hvordan er blowjobbet? Kan hun klare lidt dybte eller er det primært hovedet ? Mener hun gik okay dybt. Men jeg lagde faktisk ikke så meget mærke til det. Hendes hår kom lidt i vejen, jeg nød det . Men turde ikke sige hun kan gå dybt hvis du sidder med en kæmpe landmandsskinke og regner med hun kan tage den til roden haha. Jeg tror ikke du bliver skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 10. Januar Landmandsskinke Kæft et fedt udtryk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg