Hop til indhold

Busty Tatoveret Brunette- Pas PÅ!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/393103

Pas på hende her, Hun vil have forudbetaling. Kan se der er flere der har anmeldt hende her på siden.

Og når man nægter og forudbetale

Kommer der en besked.
'hils din kone fra mig'. 

Jeg er ikke blevet snydt fordi jeg nægtede at forudbetale.

Jeg har lavet en anmeldelse af hende til annoncelight.dk. Både for at hun kræver forudbetaling samt beskeden om hun vil kontakte konen, Heldigvis har jeg en aftale med min kone så det sker der ikke så meget ved her, Dog kunne der stå en anden der ikke har samme aftale med konen.

Skrevet

Det mest horrible er at jeg er blevet banned af admin i en anden tråd om denne svindler. Det er takken for at afsløre en svindler som deltager i dette forum og som er fyldt med løgn. Nu er der efterhånden utallige beviser på at hun er en svindler og jeg forventer sgu en undskyldning fra admin!! Der er tråde om hendes svindel flere år tilbage med de forskellige profiler hun har anvendt! 

Skrevet
KJ735 skrev, den 10.1.2024 at 23:13:

Det mest horrible er at jeg er blevet banned af admin i en anden tråd om denne svindler. Det er takken for at afsløre en svindler som deltager i dette forum og som er fyldt med løgn. Nu er der efterhånden utallige beviser på at hun er en svindler og jeg forventer sgu en undskyldning fra admin!! Der er tråde om hendes svindel flere år tilbage med de forskellige profiler hun har anvendt! 

det skulle vel ikke være ham den kloge med politiuniformen for ham har vi ikke været heldig med... ren magtliderlighed det han udviser

Skrevet
biker skrev, for 2 timer siden:

det skulle vel ikke være ham den kloge med politiuniformen for ham har vi ikke været heldig med... ren magtliderlighed det han udviser

Til info ser vi ikke mere til denne bruger. Han må finde nogle andre steder, hvor han føler sig bedre tilpas, og så boltre sig der. 
Han havde ligeledes flere brugere, der røg med i faldet!

Redigeret af Bryan Mills

Skrevet
KJ735 skrev, den 10.1.2024 at 23:13:

Nu er der efterhånden utallige beviser på at hun er en svindler og jeg forventer sgu en undskyldning fra admin!!

Det hjælper alles forståelse, hvis du fremlægger sagerne korrekt, @KJ735 Du skal nok ikke forvente en undskylding fra admin.

Du har siden maj 2023 fået mange advarsler og mange bans og lange ferier. Alt dette fordi du taler grimt til andre brugere i forskellige tråde, afsporer tråde og at du har beskyldt folk for stofmisbrug.

Et af kravene for at operere i dette forum er at man taler pænt, ikke laver personangreb og er loyale overfor de tråde der kører.

Hvis du har noget at bidraget til trådstarters indlæg i tråden, så gør du det, loyalt og i en god tone. Du har ingen ingen grund til at afspore tråde med opdigtede historier om uretfærdig behandling. Godt nytår og godt humør, så du får ingen advarsler for afsporingen i denne tråd.

Yderligere afsporing = Yderligere ferie!. 

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.