Hop til indhold
iznogood

Ung 26 årig studine 20/1 hotel kbh

Recommended Posts

Den 20.jan er 26 årige Laura på igen. (Smuk, slank, små fine silikone bryster, nordisk, naboens datter type)
 

mini gb med 4 fyre Max. 
 

2000 dkk cash ved fremmøde  for 11/2 time 16-1730  knep anal og vaginalt er med kondom ( medbring selv)  oral er uden  (facefuck, Deep throat, kom i mund med slug er et must for hende)

Hun er vild med DP  

el

 

kom og spil den af og se på og kom i hendes mund for 500 kr  hun er vild med at være en cum dumpster  

 

hendes ven filmer hende til privat brug  kun hende ikke mændene  og han står for alt praktisk  

hotel centralt i kbh  

skriv privat dm hvis det er noget for dig. 
 

ps. Har ingen personlig involvering i arrangement. Har blot været med før og lovet at hjælpe med at skaffe pålidelige fyre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ved at være booket. 
 

du skriver pm til mig for at få hendes snap og tager den selv direkte med hende ang. billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til info er det også kvinden som valgte at sortere en del fra med en lille løgn om sygdom - en blev angiveligt sorteret fra på den måde med kun 45 minutters varsel.

Hun er nok fræk hvis man kommer med, men det er nok dumt at planlægge sin dag alt for meget efter det.. :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vognmandpåtur skrev, for 16 timer siden:

Jeg gir det er skud og kører til kbh, så må vi se :) værste tilfælde får jeg en dag i vores kære hovedstad ud af det :)

God tur på lørdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vognmandpåtur skrev, den 14.1.2024 at 00:28:

Jeg gir det er skud og kører til kbh, så må vi se :) værste tilfælde får jeg en dag i vores kære hovedstad ud af det :)

Jeg skulle have været afsted. Men usikkerhed med arbejde gjore at jeg har meldt afbud nu.. I stedet for 1 time for eller ikke møde op.. 

Men giv endelig en tilbagemelding på hvordan det forløb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var meget tiltrukket af konceptet med at kneppe en 26-årig amatør i alle huller, så efter lidt overvejelse besluttede jeg mig for at deltage i gangbang'en. Planlægningen blev lavet på Snapchat og var meget organiseret, men der krævedes et billede af ens udstyr, hvilket kunne have været et problem for nogle fyre. Til gengæld modtog jeg en kort video fra pigen, og da jeg så den blev jeg overrasket. Hun var 11/10. Skulle jeg virkelig kneppe hende i røven i morgen?! Det må være et slags trick?

Men jeg dukkede op på hotellet næste dag og blev eskorteret op med 6 andre fyre, og pigen i videoen var på værelset og så endnu bedre ud i virkeligheden. Lauras krop kan bedst beskrives som "sex-legetøj". Hun er en lille blondine med meget smukke silikonebryster og et smukt ansigt. Den slags pige, man kan se på forsiden af et magasin og ikke ville forventes at sidde på et hotelværelse, klar til at blive gangbang'ed af 7 liderlige fyre.

Der blev betalt penge, drukket bobler og diskuteret spilleregler. Og så gik vi i gang. Laura tog det hele i omkring 1 time og 20 minutter med kun en kort 5 minutters drinkpause i midten. Det var virkelig imponerende. Hun stoppede først da alle 7 fyre gav op og indrømmede at de ikke kunne klare det mere... og hver ladning sluttede i hendes mund, som hun bad om. 

Min eneste kritik var, at vi ikke gjorde meget DP, men det var fordi alle fyrene fokuserede på hendes røv og ingen var rigtig interesseret i hendes fisse. Det var en fantastisk oplevelse, og jeg var heldig at have været med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig. Fantastisk oplevelse med en top tøs. 
 

vil blot tilføje at det der netop gør dette events ekstra frækt (udover den ubeskriveligt lækre Laura ) er at man virkelig kan mærke hvordan hun bare nyder det og vildt fedt da hun kom i hele 3 sprøjteorgasmer ….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget fristet af eventen i næste weekend, men jeg er også ret bekymret for de filmoptagelser, der skal laves. 

Kan en af jer, der deltog sidst, fortælle lidt om hvor meget der blev filmet, og om det virkelig kan lade sig gøre at filme helt uden, der kommer ansigter med? Vil gerne være helt anonym 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der kan fortælle mere om hende, nu hvor annoncen er taget ned? hvordan virkede pigen? og hvordan var hun seksuelt? det lyder som om, folk har haft en god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...