Hop til indhold
Flems

Saengjan thai, Torvet 7, Gråsten

Recommended Posts

Jeg har nu 'ofret' mig og afprøvet Saengjam i Gråsten, Torvet 7, gården.:-)

Venlig thai dame, lille som oftest, ca 40 år.

Ser ud som hun bor på adressen! Bestilte 1 time olie massage, uden at aftale noget ekstra.

Jeg tager alt tøjet af, og smider mig op - hun prøver at starte lidt snak, men hun er ikke hel så nem at forstå. Massagen er meget ens, samme bevægelse 40 gange på den ene arm, den anden arm, den ene side af skulderen og den anden side, ryggen, ballerne, med lidt strejf imellem benene, men ikke meget.

Så 40 x den ene ben, 40 gange det andet ben, op til ballerne igen, og håber på lidt mere berøring, men nej.

Så vend om, og det ses jeg har halv flagstang på. Hun smider et håndklæde over, hun vil åbenbart ikke gerne se bette manden :-( forsiden masseres ene 40 gange på den ene skulde, hen over brystet, så den anden side 40 gange, benene på forsiden, meget lidt strejf, af bette mand og kogler. Så siger hun noget jeg slet ikke forstår, og hun gentager med samme ord brug! Ikke fattet hvad det er.

Så siger hun slut, men jeg har stadig 1/2 flagstang på, og spørger om hun vil give ham en tur. Ja 600 kr viser hun med fingrene, jeg byder 500 kr, hun acceptere.

Så sker der noget lidt mærkeligt, musikken komme et par oktaver op, lyses slukkes, dør låsen drejes vist om, og hun siger: shhhhh rigtig meget, og peger op. Nærmest som om hun var bange! Måske hun havde erfaring for at mænd larmer, når de får udløsning.... Men hun tager fat, meget mekanisk, ikke ret godt, kommer nærmest uden den er oppe på fuld rejsning.

Jeg gentager ikke besøget!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Saengjan mange gange, de første gange var det for at få masseret ømhed i nakken og over lænden, og slet ikke med erotiske bagtanker. Senere bad jeg om en helkropsmassage, og det var med olie, stemningen var behagelig, hun kan sit job, og masserede mig først på ryggen og ned ad benene, jeg lå naturligvis og blev godt tændt, men jeg regnede ikke med at hun havde sex med i sit program, så jeg forsøgte at tænke på noget andet imens hun masserede. Så bad hun mig om at vende om på ryggen, ups, der stod min stang jo lige op i luften, jeg smilede lidt forlegent, men hun smilede igen og spurgte om det ikke var noget der burde behandles. Jeg spurgte hvad hun ville foreslå, jeg giver dig med hånden sagde hun, det får du med i samme pris. OK det lød jo fint, og hun masserede videre alt imens hun nærmede sig min vildt stive flagstang, hun strejfede den kort nogle gange, og til sidst blev den smurt godt ind i olie og så fik jeg ellers den skønneste gang hånd jeg nogensinde har prøvet, det var vildt godt og jeg lå bare og nød hvorledes hun gang på gang var lige ved at få mig til at komme, men det mærkede hun og masserede så lidt andre steder hvorefter hun igen vendte tilbage. Dette gentog sig mange gange og jeg var tilsidst helt vild for at hun skulle få mig til at sprøjte. Hver gang det nærmede sig smilede hun og ga mig et hurtigt kys på kinden. Til sidst sagde hun, nu har jeg vist drillet dig nok, og så fik jeg pikspil indtil jeg sprøjtede i den skønneste orgasme, der kom sperm overalt, og hun tørrede det hurtigt af og gav mig et stort knus og hun sagde at det havde været så dejligt at se mig være så tæt på så mange gange. Jeg kørte hjem dejlig afslappet og tænkte tilbage på hvor skønt hun havde bragt mig til orgasme. Siden har jeg været hos Saengjan mange gange, og hver gang med den samme afslutning, vores kemi passer godt sammen, og hun er så hjertlig og varm, hver gang modtages jeg med et stort knus og når jeg siger farvel er det med kys og kram. Jeg kan kun give min bedste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Jeg har været hos Saengjan i Gråsten igennem flere år. 1) hun gør ikke noget gratis 2) hun giver ikke knus og kram (hun er thailænder og det gør en rigtig thailænder absolut ikke) 3) Hun giver en hård thai/olie massage på 1 time -hvis man vil have længer tid -kan hun ikke finde ud af det... 4) hun giver gerne et hårdt hj (og har ej særlig meget tålmodighed) hun er flink, når man er hurtig færdig... Hendes massage er som jeg godt kan lide den -derfor kommer jeg der forsat -hun er lunefuld tempermentsfuld -taler med sig selv når hun massere. Det er bare fakta!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en dejlig gang fisse hos hende, hun masserede mig og vi talte meget sammen imens og jeg fik hende varmet op ved at nusse hende imens hun masserede, til sidst spurgte hun om vi skulle kneppe, ja, gerne sagde jeg, i din seng, nej her på briksen sagde hun, hun låste døren og kom så helt nøgen ind til mig og satte sig ovenpå mig og vi kyssede dejligt og hendes små faste bryster blev masseret af mig, så gled hun ned over min pik og  hvor er hun god til at kneppe, så fik hun den bagfra stående op ad briksen og jeg afleverede min ladning oppe i hendes kusse, bagefter satte hun sig hen over mig og spermen løb ned over min krop. Det var en massagetur ud over det forventede, men jeg er sikker på at hun kan overtales til det igen. Møffe skriver at en rigtig Thai ikke giver knus og kram, det gælder ihvertfald ikke Saengjan, hun er vild med at kysse og kramme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er dig vel ondt, hvis det var sandt -men det er helt sikkert din fantasi det løber afsted med dig...ggg Du er fuld af løgn -men det lyder ellers sjovt, når man kender hende;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varm moden fyr skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2016 at 19:57:

Jeg har fået en dejlig gang fisse hos hende, hun masserede mig og vi talte meget sammen imens og jeg fik hende varmet op ved at nusse hende imens hun masserede, til sidst spurgte hun om vi skulle kneppe, ja, gerne sagde jeg, i din seng, nej her på briksen sagde hun, hun låste døren og kom så helt nøgen ind til mig og satte sig ovenpå mig og vi kyssede dejligt og hendes små faste bryster blev masseret af mig, så gled hun ned over min pik og  hvor er hun god til at kneppe, så fik hun den bagfra stående op ad briksen og jeg afleverede min ladning oppe i hendes kusse, bagefter satte hun sig hen over mig og spermen løb ned over min krop. Det var en massagetur ud over det forventede, men jeg er sikker på at hun kan overtales til det igen. Møffe skriver at en rigtig Thai ikke giver knus og kram, det gælder ihvertfald ikke Saengjan, hun er vild med at kysse og kramme.

Med eller uden kondom ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Intet ekstra her - Ville også være pænt mærkeligt når hendes Danske mand sidder inden i stuen og venter....

Jeg har hj da hendes mand sad i stuen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...