Hop til indhold

Dark Sugarbabe Kbh

Featured Replies

Skrevet
bifyr71 skrev, for 5 timer siden:

Hej ! Nogle der har besøgt dark sugarbabe ? Eller kan pege i retning af anmeldelser...

Fræk video på Annoncelight nemlig...

https://annoncelight.dk/showad/362397

Hun er herpå også.

Jeg har ikke besøgt hende, men flot / fræk ser hun ud :).

Skrevet

Jeg kan ikke lige finde den anmeldelse jeg mener jeg har set i sin tid :( Og har ikke besøgt hende kun skrevet lidt med hende kort

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke lige finde den anmeldelse jeg mener jeg har set i sin tid :( Og har ikke besøgt hende kun skrevet lidt med hende kort

Det var blandt andet mig, der skrev i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/168399-darksugarbabe-kbh/?tab=comments#comment-1514023

Jeg havde også svært ved at finde den, måtte noget tilbage i tiden.

Det er noget tid siden jeg mødte Dark Sugarbabe, men det står klart i min erindring som en varm og våd oplevelse. Hun var en dejlig liderlig kvinde.

Det undrer mig egentlig, at der ikke er flere, der har anmeldt hende. Jeg tror ikke at hun ikke er så aktiv, men jeg har fået flere PM spørgsmål efterfølgende kvitteret med et par positive tilbagemeldinger fra et brødre som har besøgt hende. Nogle brødre må ligge inde med nyere anmeldelser?

Jeg har set et review på Nympho, men det er umuligt at linke til fra EG.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.