Hop til indhold

adelina , overraskende godt

Featured Replies

Skrevet

så blev det adelinas tur og sikke en skøn oplevelse

https://nympho.dk/n15416/5326/adelina/

mit førstehåndsindtryk af adelina var faktisk slet ikke godt . da jeg blev hentet i elevatoren havde jeg svært ved at genkende pigen fra billederne , og det har jeg egentlig stadig .

pigen ( rettere madamen ) jeg mødte var en smuk kvinde , der dog næppe kan udgive sig for at være 26 år gammel . nærmere 40 . hun har rynker i ansigtet og mellem brysterne , hun har ikke brune øjne som på billederne , hun klæder sig meget madam agtigt , og så har hun tiltider fake britisk udtale . og er jeg den eneste der ud fra billederne troede hun havde lidt asiatiske træk ?! det har hun ikke .

bedste beskrivelse af hende er en slank milf fra østeuropa .

jeg overvejede kraftigt at sige tak men nej tak , men valgte at blive da jeg havde læst alle de gode anmeldelser . det er jeg glad for at jeg gjorde , da hun virkelig kan finde ud af sit fag !

adelina er faktisk meget professionel . alt det praktiske skulle overstås i starten , bad , penge osv . alt var seriøst og ingen snært af gfe i starten , kun høflig sludder .

så snart pengene var klaret , slår hun sin gfe til og kysser dig i gulvet . hun kysser meget lidenskabeligt og dybt , og det bliver mere og mere grådigt .

adelina har en skøn krop med bløde silikone bryster der passer hende ret godt . hendes bj var overraskende godt , selvom jeg mærkede tænder nogle gange . hun både sutter og slikker dine kugler og omegn .

sex med hende var skønt og hun er STRAM . ikke nok med at hun kan spænde underlivet så hun er endnu strammere , så låser hun sine ben bag dig så du kan trænge hårdere og dybere ind i hende . herligt ! hun kom desuden i en benrystende orgasme , sikke en skøn oplevelse

pillowtalk var fin og hun snoede sig rundt om mig mens vi nussede .

hun er en klar anbefaling hvis man kan se bort fra alderen og forskellen i billederne .

Skrevet

Hvilket billede ligner hun mest? 

Skrevet
  • Author
Qwas skrev, for 8 timer siden:

Hvilket billede ligner hun mest? 

ingen af billederne ærlig talt . måske andre kan hjælpe her der har besøgt hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.