Guest vest74 Skrevet 9. Januar https://annoncelight.dk/showad/382622 Jeg ledte forgæves efter lidt info om Sara herinde efter at være vendt tilbage til hendes annonce mange gange. Da jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser, vil jeg selv lige bidrage lidt med mit indtryk af spanske Sara: Ringede til hende i sidste uge og fik en aftale 15 minutter senere. Allerede i telefonen fik jeg et godt indtryk. Hun lød så sød og smilende, at jeg glædede mig meget til at møde hende, da jeg kørte ind i hendes indkørsel. Stedet ligger i udkanten af Holsted, og da man kan køre ind i en lille baggård, er det meget diskret. Da jeg steg ud af bilen, stod Sara allerede i døren for at tage i mod mig med et stort, smukt smil. Hun er SÅ dejlig. Alt var præcis, som jeg havde håbet: virkelig smuk kvinde, hyggelig at snakke med på engelsk og lidt af mit rustne skole-spansk, og så er hun bare utrolig kærlig og varmblodig. Jeg forstod på hende, at hun ikke tager andre steder hen i landet, men bliver på stedet i Holsted. Det er nu ikke noget problem, for det er køreturen værd. Jeg glæder mig i hvert fald at besøge hende igen snart! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg