Hop til indhold
lovingboobs

Episk massage - ny pige i Slagelse?

Recommended Posts

Nej, det er også nyt at de er tilstede i Slagelse, har kun selv besøgt Sif i Holbæk.

Men Slagelse er nærmere for mig, så skal da afprøves på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 2 timer siden:

Nogle der har været forbi Lia I Slagelse? Har ikke før set at de nu skulle være til stede i byen. Kun ganske få tider hver uge ser det ud til, typisk omkring frokost, dog også lidt i weekenden. 

https://www.episkm.com/

Lia som er i slagelse nu var i holbæk før (December) Har booket tid til d 20 jan , blev syg inden jeg skulle besøge hende før jul, så nu må det prøves :D

Redigeret af SirK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi fornylig. 
Lia er en meget sød, smuk petit pige - og alderen på 30 passer meget godt. Snakkesalig og satte en god stemning. 
Jeg havde booket 2½ time til 1800,-. Det var en førstegangsoplevelse for mig med episk - så jeg var spændt på hvad det reelt gik ud på. Briksen var en type hvor benene lå på hver sit "ben", således massøren kan stå mellem benene i en ergonomisk korrekt stilling ... 

Massagen på ryggen var hurtigt overstået og på forsiden blev den hurtigt koncentreret om skridtet. Så reelt var det lidt over en times super lækkert HJ. Det bedste jeg har oplevet. Men grundet det lange HJ skulle der arbejdes noget hurtigere da tiden var ved at løbe ud, hvilket gjorde orgasmen lidt for forceret. 
Meeen, samtidigt følte jeg at det var for klinisk. Der var på ingen måder kropskontakt til massøren. Der manglede en del af den "fede" følelse af nærvær der ofte er med thaimassage. Og det er ikke for massagens skyld man skal komme der. 

Gentagelse:
Måske. Lia var der intet at udsætte på. Måske med lidt længere tid, kan hun måske overtales til lidt mere nærvær. Men konceptet er desværre nok som det er. Lia kan måske, med min guidance, få mig lidt mere op at ringe - tættere på orgasmen - når tiden nærmer sig, således det kommer lidt mere "naturligt". Alternativt vil jeg tage den tantriske tilgang og undlade en forceret orgasme.

Venligst
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener altså at det er i Slagelse "Liv" er startet i det firma..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 20 timer siden:

Jeg mener altså at det er i Slagelse "Liv" er startet i det firma..? 

Ifølge hjemmesiden er der både en Lia og Liv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...