Hop til indhold

Elina får dumpe karakterer

Featured Replies

Skrevet

Hey der ude.

Jeg er lige komme ud fra et besøg hos Elina på 30 min GFE betalt 1000,- kr.

Hun skrive hun er 35 hun er nok tættere på 45 hun har en lækker krop og står sgu små alene. Brysterne har fået noget hjælp i ikke  lavet så pænt og de er meget sensitive og hår.  Det gør mig ikke noget hun er sgu flot og sød. Så ikke det hvor filmen knækker for mig. Vi State god ok BJ. “ hvad tilkøbt BJ ude” og gik ned på hind og bagefter lidt missionær-Stilling og så hinde on top så vi havde nok sex i 4-8 min hun hop af og tog kondomet af og begynder at spille min pik og se kamp så baby, jeg var slet ikke klar til at komme i nu og hun sagde nej der ikke mere tid, vi havde vær i gang i 13-14 min så der og rat sikke på vi havde 15-16 min i nu, hun har et stor ur så hængende. Så at få en slat spille gide jeg sq ikke betal for!  Det kan godt var det et mig men nej tak.

Skrevet

Øv… for hun er ellers kendt for, at give valuta for pengene :-(

Det er dog flere år siden, at jeg har besøgt hende.

Skrevet
  • Author

Ja har også læs de god anmeldelser. 
Men jeg komme helt sikke ikke igen.

spil af min tid og penge for mig. 

Skrevet
B@tm@n skrev, for 22 minutter siden:

Øv… for hun er ellers kendt for, at give valuta for pengene :-(

Det er dog flere år siden, at jeg har besøgt hende.

Jeg besøgte Elina på Rødovrevej lige før nytår. Hun har været her igennem mange år og jeg har altid været godt tilfreds. Også denne gang. Sædvanlig dejlig service af klog pige. Super til engelsk. Diskret adresse. Ok parkering. TS har ret i at brysterne måske ikke er så heldige. De er til den hårde side. Ellers en høj flot slank pige, som er super sød. Jeg kommer tilbage igen!

Redigeret af Godtmedlir
Fejl

Skrevet

@JonDo

Kan det tænkes at du har ramt hende på en dårlig dag?

Skrevet
  • Author
B@tm@n skrev, 1 time siden:

@JonDo

Kan det tænkes at du har ramt hende på en dårlig dag?

Det er selvfølgelig svært at svare på men hun virkede godt humør vi havde mange gode grin og masser smil snakkede meget sammen både før efter, så vi havde god kemi 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.