Hop til indhold

Det allerbedste slug

Featured Replies

Skrevet

For en del år siden huserede der en dejlig Dansk GP som kaldte sig Sweet and Hot eller Line i Hvidovre (Især om søndagen). Jeg blev stamgæst efter at hun under mit første besøg havde min pik i munden i 29 ud af de 30 minutter mit besøg varede og hun slugte med velbehag ladningen 3 gange. Det havde jeg aldrig prøvet før og efter det udvidede vi repertoiret under gentagne besøg men stadig med masser af slug. Der fulgte altid en "tak for protein tilskuddet".. 

Tror ikke hun er aktiv længere, men kunne bestemt godt tænke mig at finde en lignende oplevelse så kom gerne med bud. 

Skrevet

Nadia eller Cecilia er gode bud, de sluger begge alt du kan skyde deres vej. Engelske Pixie er heller ikke spermforskrækket. 

Skrevet
Exile-63 skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev stamgæst efter at hun under mit første besøg havde min pik i munden i 29 ud af de 30 minutter mit besøg varede

Jeg elsker når man knapt er kommet ind og pigen sætter sig ned på knæ, lyner ned og  begynder med at tage min pik i munden - før den når at blive hård - så når hun knapt at få den helt ind i munden før den er så hård, at hun må bakke lidt ud igen ;-)

Skrevet

Tror nok ikke at Cecilia eller Nadia må bakke lidt ud igen;)

Skrevet

Jeg syntes det er godt gået at aflevere tre ladninger på 30min. 

Skrevet

Eller den ene ladning kom op igen 2 gange og det var først ved tredje forsøg at hun kunne holde den nede? :biggrin:

Skrevet

Jysk tøs på Amager er absolut heller ikke for fin til at sluge. Sidste gang jeg besøgte hende afsluttede jeg ved at hun sad på knæ med åben mund og jeg spermede i den - hun suttede sågar min pik ren efterfølgende og sagde pænt tak (dog først efter hendes mand havde sagt hun skulle sige det  :biggrin:) Men det var virkelig frækt og et syn for guderne B)

Skrevet
lucullusb skrev, for 8 timer siden:

Nadia eller Cecilia er gode bud, de sluger begge alt du kan skyde deres vej. Engelske Pixie er heller ikke spermforskrækket. 

Links til disse vil være super, så vi kan bedømme;)

Skrevet
Swarley skrev, for 8 minutter siden:

Links til disse vil være super, så vi kan bedømme;)

Cecilia og Nadia er begge for tiden på Nympho - ingen forveksling mulig.

Pixie: https://pixiepulsar.com/

Skrevet

De tre piger er alle super søde og ordentlige spermtøser, tror ikke du bliver skuffet

Skrevet
Kdr7500 skrev, for 17 timer siden:

Jysk tøs på Amager er absolut heller ikke for fin til at sluge. Sidste gang jeg besøgte hende afsluttede jeg ved at hun sad på knæ med åben mund og jeg spermede i den - hun suttede sågar min pik ren efterfølgende og sagde pænt tak (dog først efter hendes mand havde sagt hun skulle sige det  :biggrin:) Men det var virkelig frækt og et syn for guderne B)

Lyder som en fræk oplevelse - har du link eller kontakt? evt PB? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.